1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « واقعیت شخصی » در بندرعباس

نمایشگاه عکس « واقعیت شخصی » در بندرعباس

نمایشگاه عکس‌ « واقعیت شخصی » دستاورد نگاهی تنی چند از عکاسان از روز جمعه ۸ بهمن ماه جاری در گالری مرداد بندرعباس گشایش می‌یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۵۵ قطعه عکس در اندازه ۳۲ در ۳۲ سانتیمتر از ۱۱ عکاس با نمایشگاه‌گردانی نیلوفر فلکیان به نمایش در می‌آید.
« واقعیت شخصی » در بندرعباس اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه عکس « واقعیت شخصی » به این ترتیب معرفی شده است: الناز امینی، پیمان پوست دوزان، روزبه روزبهانی، سیوا شهباز، مرتضی فرهنگى، نیلوفر فلکیان، مسعود قرائى، علی کاظمی، نسام کشاورز، نعما محمدیان روشن و مرتضی نیک نهاد.
درقسمتی از متن قاب نخست این نمایشگاه به قلم نعما روشن آمده است:
« عکس‌ها این قدرت را دارند که واقعیت را تغییر دهند. نه به معنای تغییر عامدانه بلکه ذات برخی عکس ‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند واقعیت را به گونه‌ای جلوه دهد که به طور معمول دیده نمی‌شود و به همین علت، عجیب، غریب یا غیرواقعی جلوه می‌کنند. چنین عکس‌هایی یک فاصله ایجاد می‌کنند بین چیزی که بازنمایی می‌کنند و چیزی که ما از واقعیت می‌دانیم.
این فاصله ذهنی همراه با آن باور ذهنی که عکس، بازنمایی واقعیت است، ذهن را به بازی می‌گیرد، باعث توجه چندباره به عکس‌می‌گردد و می‌توان آن‌را به “دگرگون سازی واقعیت”  تعبیر کرد.»

طراح پوستر این نمایشگاه عکس احمدعلی عسلی است.
نمایشگاه عکس « واقعیت شخصی » ساعت ۱۷ روز جمعه ۸ بهمن ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۱۳ بهمن ماه از ساعت: ۱۷ تا ۲۱ از عکس های ارایه شده در  نگارخانه مرداد بندرعباس دیدن کنند.
«واقعیت شخصی» مهرماه امسال در شهر شیراز به نمایش درآمد که مورد استقبال فراوان هنرمندان و هنردوستان شیرازی قرار گرفت و پس از بندرعباس در شهرهای دیگری چون اصفهان، رشت،… و تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.
نگارخانه مرداد در استان هرمزگان، بندرعباس، شهر نمایش، بلوار معلم، بهارستان ۱۸، شماره ۳ واقع شده است.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تسلیت به مدرس عکاسی « مهدی رودباری »
پسین
عکس های برگزیده مسابقه عکس خانه روستایی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست