1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « پرسه های بی عبور » در مرکز قلب تهران

نمایشگاه عکس « پرسه های بی عبور » در مرکز قلب تهران

نمایشگاهی از آثار عکاسی علی نعمانی پور با نگاهی مبتنی بر عکاسی مستند در محیط با عنوان « پرسه های بی عبور » از روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه جاری در سالن مرکز قلب تهران برگزار می شود.
« پرسه های بی عبور » در مرکز قلب تهران  به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه، عکاس تعداد ۳۰ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر از موضوع: حس و نگاه و صورت و آدمیان به نمایش می گذارد.
علی نعمانی پور متولد تیر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است و عکاسی را از تابستان سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است.
« پرسه های بی عبور » در مرکز قلب تهراننعمانی پور در قاب نخست نمایشگاه عکس « پرسه های بی عبور » به عنوان عکاس آورده است:
آنچه که در این مجموعه با نام پرسه های بی عبور ملاحظه خواهید کرد، تنها شامل بر، نگاه و احساس من در محیط پیرامونی ست که با موضوع آزاد انتخاب شده است، و سعی شده تا احساساتم در قاب این مجموعه به شما عرضه شود.
دنیایی که عکاس و سوژه  گاهی دیالوگ های ناب را با هم تبادل می کنند …
با من گفتگو می کنند آدم های عکس ها وقتی به دوربین ام خیره شده اند با چشم هایشان و یا تصاویر طبیعت در ایستایی و سکون، من محو اشعاری هستم که در سکوت طبیعت جاری ست.
رابطه بین مان ولی، محدود است به همین نگاه هایمان؛
آن ها روزی روزگاری به لنز… و من همیشه به عکس ها.
من پشت ویزور دوربینم مخفی می شوم، همه آن  لحظاتی که به هر دلیل با آدم های روبروی لنز راحت نیستم، دوربین می شود نقابی بر چهره ناآرامم، تا آن زمان که دوست شویم من و آدم های آن سوی ویزور، نقاب را پس می زنم و گرنه حالا حالاها عکاسی می کنم و عکس ، همیشه بازگوی همه واقعیت نیست.
بخش اعظم موضوع عکس ها، مستند اجتماعی و تعدادی موضوع آزاد دارند و در مجموع تمام قاب ها در برگیرنده نگاه عکاس به اطرافش است.
علت انتخاب محیط بیمارستان نیز به عنوان محل برگزاری نمایشگاه عکس، توسعه ارزش های فرهنگی و احترام بیشتر به هنر و عمومی کردن هنر است.
نمایشگاه عکس « پرسه های بی عبور » ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز شنبه ۲۴ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
سالن همایش های مرکز قلب تهران در خیابان کارگر شمالی، جنب خیابان جلال آل احمد واقع شده است.
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « تنهایی » در نگارخانه هپتا
پسین
نمایشگاه عکس « ژان بودریار » در نگارخانه گذار

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست