1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « گل‌ های جاویدان » در خانه ی هنرمندان

نمایشگاه عکس « گل‌ های جاویدان » در خانه ی هنرمندان

نمایشگاهی از آثار محمد خداداداش از چهره های اهالی فرهنگ و هنر در حوزه موسیقی با عنوان « گل‌ های جاویدان » در نگارخانه میرمیران خانه ی هنرمندان ایران گشایش می یابد .

گل های جاویدان خداداداشبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر که بخشی از یک مجموعه وسیع تر است از چهره های گوناگونی در حوزه‌های مختلف موسیقی مانند نوازنده، آهنگساز، رهبر ارکستر و محققین به نمایش گذاشته خواهد شد .

مجموعه عکس های ارایه شده در این نمایشگاه در بین سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ از هنرمندان موسیقی سنتی، کلاسیک و بومی ایران عکاسی شده و تکمیل این پروژه توسط عکاس همچنان ادامه دارد .

خداداداش متولد سال ۱۳۵۰ در تهران، دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته عکاسی و عضو انجمن سینمای جوانان ایران است . ایشان از سال ۱۳۶۷ تجربه های عکاسی خود را آغاز کرده و عکاسی از بزرگان ادبیات، نقاشی ، خوشنویسی و موسیقی از جدی ترین موضوع های کاری این عکاس به شمار می رود .

از محمد خداداداش نمایشگاه‌هایی با عناوینی چون « هنرمندان موسیقی »، « هنرمندان بومی موسیقی »، « رقص‌های آیینی و هنرمندان بومی »، « رقص‌های آیینی خراسان » تا پیش از این در سوابق ارایه اثار خود به ثبت رسانده است .

این نمایشگاه ساعت ۱۴ روز جمعه ۱ دی ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۵ دی ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه در نگارخانه میرمیران دیدن کنند .
نگارخانه میرمیران در تهران ، خیابان آیت‌الله طالقانی ، خیابان شهید موسوی شمالی ، باغ هنر ، خانه ی هنرمندان ایران واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« قاب های طلایی » در نگارخانه کانون انصار
پسین
اجرای طرح نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست