1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک۲» در گیلان

نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک۲» در گیلان

نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک ۲» به نمایشگاه گردانی تی تی ناز ساروی از ۴ تا ۷ دی ۱۳۹۶ در گالری خانه فرهنگ و هنر گیلان(رشت) برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در بخشی از متن بیانیه نمایشگاه به قلم نعما محمدی روشن آمده‌ است: «عکس‌های این نمایشگاه، مخاطب را به چنین دنیایی دعوت می‌کنند: که بیاندیشند آیا عکس‌ها می‌توانند راوی باشند؟ که در تجربه دیدن عکس، علاوه بر اینکه به برشی از زمان توجه کنند که عکس در آن گرفته شده است، به زمان حالی بیاندیشند که از هنگام عکاسی تا زمان حال گسترده شده است. نوعی کشش در زمان. نوعی پارادوکس: وقایعی که بعد از زمان عکس رخ داده است، برای عکس، آینده محسوب می‌شود و همان زمان در عین حال برای ما گذشته است».
اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه گروهی عکس « روایت نزدیک۲ » عکس‌هایی از: محمدرضا آخوندی، محمد آهنگری، امیر بهروزی، خلیل پورخاتمی، علی جهان آرا، نوشین حسن پور، پیمان حمیدی پور، یعقوب حضوری، مصطفا حق وردیان، رضا حیدری شاه بیدک، یاسر خدیشی، سعید زلفی، نعما محمدیان روشن، علی اکبر سالاری، تی تی ناز ساروی، نریمان شفیعی، مسعود عاملی، راحله علیپور، صمد علیزاده، مینا نوعی، سیدمحمد فاطمی، مرتضی فرهنگی، نیلوفر فلکیان، علی کاظمی، علی کربلایی محمد، بابک کنعانی، علی گلشن، محمد میبدی، محمدرضا نظمی و الیار یکتن به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک۲» ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۴ دی ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۷ دی ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه و عکس های ارایه شده در ان دیدن کنند.

نگارخانه خانه فرهنگ در استان گیلان، شهر رشت، ساغریسازان، روبروی کوچه بلورچیان، خانه فرهنگ گیلان واقع شده است.
خبر: سجاد دلیری

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب عکس « همراه طبیعت ایران » منتشر شد
پسین
تور عکاسی معماری در ابنیه تاریخی و بازار کاشان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست