1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «نقطه سر خط» در گالری رادین مشهد

نمایشگاه گروهی عکس «نقطه سر خط» در گالری رادین مشهد

نمایشگاه گروهی عکس از آثار هنرجویان دوره آموزشی شادی آفرین آرش با عنوان: «نقطه سر خط» از روز جمعه ۱۴ تیرماه جاری در گالری رادین مشهد گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه دستاورد تلاش چند ماهه هنرجویان هفده ساله ای است که مشتاق به دیدن بودند و کشف و مشاهده و در ژوژمان پایان دوره آموزشی شان در دوره یازدهم رشته فتو گرافیک در هنرستان فنی و حرفه ای مریم مودّی در قالب مجموعه ای مستقل ارایه شده است.

در متن قاب نخست نمایشگاه گروهی عکس «نقطه سر خط» آمده است:
ما برای میهمانی مان، توت می آوریم و اقاقی/ تو پلکهایت را بتکان

در بخشی از مقدمه با عنوانِ [بازنمایی چند واقعه]، به قلم مجید شقایی فلاح، استاد دانشگاه هنر، نوشته شده:
با تولید بی‌رویه‌ی عکس در عصر حاضر، کسب آگاهی و دانش، و توجه به کیفیت عکس و هدف عکاسی می‌تواند عاملی باشد برای تولید آگاهانه‌ی اثر عکاسی که مبتنی بر توجه به قرابت زیبایی‌شناسانه شکل می‌گیرد.
نمایشگاه پیش رو نتیجه‌ی یک سال تلاش دانش‌آموزان هنرستان دخترانه مریم مودی در مشهد است، که منتج شدن آن به نمایشگاه گروهی علاوه بر جدیت اعضا و کیوریتور آن نشان از بها دادن به فردیت ذهنی دانش‌آموزان دارد، چرا که در نمایشگاه گروهی از ملاحظات آموزشی کلاس خبری نیست و دریافت نظرات مختلف که شامل نقد، تحلیل، ایراد، تحسین و … همگی بر کسب آگاهی و رشد تیم ارائه‌دهنده مددرسان است.

اسامی هنرجویان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب ارایه شده است: نگار افشار زاده، شقایق امجدی، عسل برهانی، ملیکا پوراسکندری، زهرا جاجرمی، نیایش دادپور، حانیه شایان مهر، سارا شریعتی، فاطمه شریفی، آوا شهنازی نیا، مبینا قاسمی، آزرمین کاظمی، یسرا سادات موسوی و ریحانه میرصدرایی.

نمایشگاه گروهی عکس «نقطه سر خط» ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۴ تیر ماه جاری در گالری رادین مشهد گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد یافت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۱۹ تیر ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
گالری رادین در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوارد سجاد، حامد جنوبی ۱۲، شماره ۱۰۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس و ویدئو «در ستایش او» در گالری اکنون اصفهان
پسین
سومین دو روزه عکاسان گیلان با حضور عکاسان در رشت برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست