1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «نقطه طلایی» در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه گروهی عکس «نقطه طلایی» در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه گروهی عکس «نقطه طلایی» از آثار هنرجویان عکاسی عصر روز شنبه ۲۸ دی ماه جاری در نگارخانه مارلیک رشت به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، دومین نمایشگاه گروهی عکس نقطه طلایی از آثار هنرجویان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال با انتخاب اثر از سوی عکاس گیلانی [highlight]شهاب گلچین[/highlight] عصر روز شنبه ۲۸ دی ماه در گالری مارلیک شهر رشت به نمایش گذاشته می شود.
نقطه طلاییدر این نمایشگاه گروهی تعداد ۶۹ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتی متر از ۱۴ هنرجوی عکاسی به نمایش درمی آید.

سامان پورخوش آموز و نازی مرتاض خو به عنوان نمایشگاه گردان این رویداد در بخشی از متن قاب نخست در این نمایشگاه آورده اند:
«هنرجویان در دنیای تازه وخود ساخته به ثبت این دنیای جدید از دل دوربین خود پرداخته و کوشیده اند تا ابعاد تصویری ودلنشینی از خوانش خود از این دنیا به دست مخاطب برساند سبک و تکنیک برای هنرجویان مشخص نشده و هنرجو آزادانه خود را به تصویر کشیده است.
هنرجویان به دنبال شناسایی هم لهجه های خود، کسانی که پیام آنها را دریافت می کنند، هستند و بدون عنوان بودن یک نمایشگاه هنرمند را آزاد می گذارد که خود را راحت به تصویر بکشد علی رغم رویکرد مستند که در اغلب کارها حاکم است هنرجویان به مسائل گوناگونی از زندگی بشرامروز پرداخته اند و برخی از کارها هم سویه ای ذهنی تر دارند».

اسامی هنرجویان صاحب عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: آریو عاملی پور، آتنا گلبانگ، اهورا مهرآریا، رامبد معاف، روژان حسنی، رها اکرامی، ستایش ایزدپناه، سیده آیه احمدی، فربد حسین پور، مهرانا زنده دل، مبینا شفیعی ثابت، مبینا کاظمی پور، نرگس رفیعی و هستی صفای هنروری.

نمایشگاه گروهی عکس «نقطه طلایی» در ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۸ دی ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۸ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه عکس در گالری مارلیک رشت دیدن کنند.
نگارخانه مارلیک در رشت، مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
چهاردهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی پایگاه دوربین در اصفهان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «قرنیه هشتم» در گالری شَلمان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست