1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «پنج وهفت» در تبریز

نمایشگاه گروهی عکس «پنج وهفت» در تبریز

نمایشگاه گروهی عکس از آثار تنی چند از عکاسان از بازار تبریز با عنوان «پنج و هفت» از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری در گالری عکس تبریز به نمایش درمی آید.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک  در این نمایشگاه گروهی یازده تن از عکاسان از پروژه عکاسی از معماری بازار بزرگ و سنتی شهر تبریز عکاسی و پس از ارزیابی نهایی با تعداد فایل های منتخب نمایشگاهی از عکس های شان را در گالری عکس برگزار کردند.

در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: « پنج او هفت نام طاقی در معماری ایران است که هنرمندان این سرزمین کهن، با استفاده از توالی این طاق ،فضای بی مانند بازار کهن تبریز را آفریده اند».

اسامی صاحبان اثر در این نمایشگاه عکس پس از مقدمه ای به این ترتیب نام برده شده است: همراهان و دوستانی که نام می برم،ما را به تماشای عکس هایی دعوت میکنند که هنر کیمیاگری این استادکاران را به رخ کشیده اند، عکس ها با نگاهی ساختار گرایانه و معمارانه ثبت و ضبط شده است.
محمدرضا خاک زاد، مهدی اسفندیاری، مریم برزگر، نیما پیروز، مریم ثابت نژاد، آیدا عقلمند آذریان، علی علیپور، سینا فاخری سهرقه، آرمان فیض عسگری، نازنین مسلم مهروانی و امیر علی نواده شهلا.

 

نمایشگاه گروهی عکس «پنج وهفت» ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری عکس تبریز از این عکس ها دیدن کنند.
گالری عکس تبریز در شهر تبریز، ابتدای سربالایی ولیعصر(عج)، مجتمع فرهنگی ۲۲ بهمن(سینما ناجی)، طبقه پایین واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «مستند انقلاب» در موزه عکسخانه شهر
پسین
سفر گروهی عکاسان مازندران در حوزه استان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست