1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « دختران ایل » در فیروزآباد فارس

نمایشگاه گروهی عکس « دختران ایل » در فیروزآباد فارس

نمایشگاه گروهی عکس دختران ایل با توضیح «آیا من را می بینی؟» / سن منی گوریرنگ؟ از روز چهارشنبه ۲۶ اردی بهشت ماه جاری در فیروزآباد فارس گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس تعداد ۳۵ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع دختران ایل در عشایر استان به نمایش گذاشته می شود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: فاطمه افسری ، شیدا اکبری ، نرگس جاویدان ، مرضیه زارعی ، ماریه صالحی ، زینب(عاطفه) عباسی ، زینب قاسمی و فاطمه کشتکار.
همزمان با برگزاری نمایشگاه گروهی عکس « دختران ایل » که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد برگزار شده است، نشستی درباره جایگاه زن در جامعه ما نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا خواهد شد.
در بخشی از متن قاب ابتدای این نمایشگاه عکس آمده است: عکس ها و ویدیوها، دستاورد دو ماه آموزش کارگاه عکاسی ، داستان گویی تصویری برای دختران ایل و عشایر تُرک توسط ماریا شریف پور در شهرستان فیروزآباد استان فارس می‌باشد. تاکید این کارگاه بر پرورش خلاقیت، داستان گویی و بیان احساسات با کمک عکاسی‌ و همچنین شناخت و درک جایگاه و حقوق زن در این محیط بوده است.
نمایشگاه گروهی عکس « دختران ایل » ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۶ اردی بهشت ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد استان فارس گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۳ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه و سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در استان فارس، شهرستان فیروزآباد، روبروی حسینیه ثارا.. واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب « تاریخ عکاسی » منتشر شد
پسین
نمایشگاه عکس « خشت های طلا » در سمنان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست