1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « دور و نزدیک » در برازجان

نمایشگاه گروهی عکس « دور و نزدیک » در برازجان

نمایشگاه گروهی عکس هنرجویی « دور و نزدیک » از عصر روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه جاری در محل نگارخانه انجمن سینمای جوان ایران دفتر برازجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، دور نزدیک برازجان عرب زاده در این نمایشگاه چهارده قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع هایی مستند و رویکردی بر زندگی و مشاغل به نمایش گذاشته می شود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: فاطمه قنبری ، محسن دوراهکی ، پریسا رامشی ، سعیده بیغرض ، محمدرضا بحرینی مطلق ، مرتضی بجلی ، محمد مرادی ، پروین صالحی ، کاوه کریم زاده ، کبری معتصمی ، حسن کرمی ، نادیا پی خسته ، الناز احمدزاده و ابراهیم بحرینی.
این هنرجویان پس از شرکت در دوره های آموزشی عکاسی و دریافت آموزش های لازم در دوره های مقدماتی و پیشرفته زیرنظر سعید عرب‌زاده مجاز به حضور در این نمایشگاه شده اند.
سایر امور مربوط به هماهنگی های برگزاری نمایشگاه را « کیانوش کیانی » عهده دار بوده است.

نمایشگاه گروهی عکس « دور و نزدیک » ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت. علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه گروهی دیدن کنند.

نگارخانه دفتر انجمن برازجان در استان بوشهر، شهرستان برازجان ، ابتدای بلوار فرهنگیان ، روبروی پارک لاله ، دفتر انجمن سینمای جوان برازجان واقع شده است.
طرح و اجرای پوستر : ابوالفضل ادیم
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
با حضور مدیر کل، نمایشگاه عکس تعاون در بجنورد گشایش یافت
پسین
شاید قدرت نافذ رسانه عکس بتواند…

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست