1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « علویجه در قاب تصویر »

نمایشگاه گروهی عکس « علویجه در قاب تصویر »

علویجه در قاب تصویرنمایشگاهی از آثار عکاسان شهرستان علویجه در استان اصفهان با عنوان « علویجه در قاب تصویر » از روز سه شنبه ۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در نگارخانه ساختمان شهرداری این شهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر علویجه برگزار می شود ، تعداد ۵۰  قطعه عکس سیاه سفید و رنگی در اندازه ۷۰ در ۵۰  و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع طبیعت و معماری و همچنین مستند اجتماعی از شهر تاریخی علویجه در استان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این شرح می باشند: ابوالقاسم محمدی ، احمد نصیر پور ، محمد میرزایی ، دانیال صدری ، سجاد میثمی ، مجتبی رهنما ، علیرضا نوری و جواد تفاخ.

نمایشگاه گروهی عکس « علویجه در قاب تصویر » ساعت ۱۶ روز سه شنبه سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۵ گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقه مندان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل ، تا پایان دهم فروردین ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند .
نگارخانه ساختمان شهرداری در استان اصفهان ، شهرستان علویجه، بلوار اصلی شهر واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آمار مشارکت استانی در دور سوم جشنواره عکس تعاون
پسین
سومین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران رسمیت نیافت!

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • از طرقرود تا زنده رود
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۳۵

    به نام خدا وبا سلام
    و سپاس
    چنانچه تصویری از حضرت حجت الاسلام سید ضیاءالدین رفیعی طباطبایی پدر شهید رفیعی طباطبایی و امام جمعه سابق علویجه دارند در وبلاگ قرار داده مقداری از زندگی نامه آن دو بزرگوار بنویسند
    التماس دعا.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست