1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایش آثار یک عکاس ۸ ساله که به اندازه قدش می بیند

نمایش آثار یک عکاس ۸ ساله که به اندازه قدش می بیند

منبع: خبرگزاری مهر –

 

نمایش آثار یک عکاس ۸ ساله که به اندازه قدش می بیند

شناسهٔ خبر: ۲۴۷۳۵۵۲
هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی

نمایشگاه آثار عکاسی پارسا خادم با عنوان «من به اندازه قدم می بینم» ۶ بهمن در فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد تقوی مشاور شهردار تهران و  جمعی از ورزشکاران و قهرمانان همچون رسول خادم، علی بیات، علیرضا رضایی، رضا لایق و …  برگزار می شود.

پارسا خادم متولد ١٣٨۵ است که از ۶سالگی نزد ارسلان کامکار شروع به نواختن ویولون کرد. وی به عکاسی علاقه مند شد و  نزد لیلا نورایی عکاسی را آموخت.

پارسا خادم با توجه به اندازه قدش و آموزش هایی که  طی یک سال دیده است از موضوعات مختلفی ورزشی ، فرهنگی و…  عکاسی کرده است و در اولین نمایشگاه خود ۵٣  اثر از بهترین عکس هایش  را به انتخاب استادش برای نمایش انتخاب کرده است.

لیلا نواریی مدرس دانشگاه درباره انتخاب این آثار گفت: مجموعه ای که از کارهای پارسا خادم انتخاب کرده ایم شامل عکس هایی می شود که خلاقیت و دید تصویری این نوجوان هنرمند را نشان می دهد. یکی از ویژگی های بارز این نمایشگاه عکس  تجربه های گوناگون  عکاس در برخورد با موضوعات مختلف است که پویایی یک ذهن جوان و جستجوگر را نشان می دهد.

نمایشگاه عکس «من به اندازه قدم میبینم» با نمایش  ۵۳ اثر در ابعاد ۷۰ در ۷۰ و ۹۰ در ۷۰ تا تاریخ ۱۲  بهمن  ماه  همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ و در روز های جمعه ساعت ۱۴ تا ۱۹ در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

پیشین
آقایی در روز سوم تجسمی فجر نور روایت می کند
پسین
ماکروگرافی؛ دریچه‌ای جدید در برابر انسان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست