1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایش آثار ۱۰ عکاس در «لحظه‌ها»

نمایش آثار ۱۰ عکاس در «لحظه‌ها»

منبع: ایسنا –

۱۰ عکاس آثارشان را با موضوعات مختلف در نمایشگاهی گروهی با عنوان «لحظه‌ها» به‌نمایش گذاشته‌اند.1460278927204_IMG_20160406_004421

ارسلان الوندی – نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه – در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، اظهار کرد: در نمایشگاه «لحظه‌ها» ۲۰ فریم عکس از ۱۰ هنرمند عکاس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

او ادامه داد: موضوع نمایشگاه آزاد است و هنرمندان آثارشان را با موضوعات مختلفی از جمله طوفان تهران، طبیعت و تهران قدیم به این نمایشگاه آورده‌اند. برخی از عکس‌های این نمایشگاه به‌صورت صحنه‌پردازی‌شده عکاسی شده‌اند. تعدادی دیگر نیز با دوربین موبایل ثبت شده‌اند.

الوندی همچنین گفت: بیشتر هنرمندان حاضر در این نمایشگاه، نخستین حضور خود را در زمینه‌ی برپایی نمایشگاه گروهی تجربه می‌کنند.

سارا خداپرست، یسنا دارنهال، محدثه رنجبر، محمد سامانی، آرش اعظمی، زهرا صارمی، مجید فهیمی، محسن عاشق، تینا مناف‌نژاد و پارسا مژده‌بخش هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «لحظه‌ها» از ۲۰ تا ۲۶ فروردین‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ در نگارخانه «هنر ایران» به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت، شماره ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

پیشین
«ماجرای نبودنت» آغاز شد
پسین
برپایی نمایشگاه عکس مقاومت در سوریه و عراق/ حضور عکاسان خبرگزاری فارس در این نمایشگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست