1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. همسفران طلایی تورهای عکاسی چیلیک معرفی شدند

همسفران طلایی تورهای عکاسی چیلیک معرفی شدند

همسفران طلایی تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک با رای و نظر همسفران این رسانه تعیین شدند .
مسئول گروه برنامه ریزی و برگزاری تورهای عکاسی و سفرهای گروهی عکاسی در قالب کارگاه های عکاسی پایگاه عکس چیلیک با اعلام قبلی دعوت از همسفران برای معرفی همسفران برتر ، متعهد و فعال در سلسله تورهای عکاسی این رسانه ، سرانجام اسامی ۳۰ عضو برتر را از فهرست ۳۰۸ نفره دریافتی معرفی کرد .
عنوان همسفران طلایی به گروهی از همسفران خطاب می شود که در برخی تورهای عکاسی این رسانه حضور مفید و هدفمند داشته و در تابستان گذشته ضمن شرکت در طرح نظرسنجی ، از دریافت بالاترین رای در آمار توسط دیگر همسفران برخوردار شده اند .
در این سنجش تعداد ۱۳۳ همسفر مشارکت کرده بودند که نظر خود را با ارایه حداکثر سه عنوان نام از دیگر عکاسان اظهار داشته اند . اسامی ارسالی می بایست که ضمن رعایت اصول شرکت در فعالیت های گروهی ، در کیفیت علمی و آموزشی تورهای عکاسی یک روزه و چند روزه این رسانه و همچنین در ارتقای کیفی سطح نشست نقد و بررسی تورها و آثار عکاسی تولید شده توسط همسفران ، نقش داشته باشند .
همسفران طلاییدر این میان چندین شاخص برای ارزیابی همسفران ، توصیه شده بود :
* حضور هدفمند و موثر در گروه همسفران عکاس
* تلاش برای تحقق اهداف حضور و دستاوردهایی قابل توجه در حوزه عکاسی
* تاثیری به سزا و شایسته در ارتقای سلامت اخلاقی، روحی و روانی محیط تورهای عکاسی
* تلاش برای درک گروه و سعی در تکامل انگیزۀ دیگر همسفران همراه با اهداف تعیین شده در گروه
* حضور مثمر ثمر و سودمند در سلسله نشست های نقد و تحلیل و بررسی آثار همسفران
* خلاقیت در شناسایی و پیشنهادهای موضوعی در خور نیاز جامعه عکاسان جوان کشور
* بیان و ارایه صحیح انتقادهای سازنده و جسارت تاثیرگذاری بهینه در نظام مدیریت و راهبری تورهای عکاسی

 

این در حالی است که کارت شناسایی معتبر همسفران طلایی ویژه عضویت در فهرست گروه عکاسان پایگاه عکس چیلیک برای این منتخبین صادر خواهد شد .

اسامی عکاسان منتخب این نظر سنجی بی هیچ گونه ترتیبی ، به این شکل معرفی می شوند : معصومه اصغری ، محمدرضا رحیمی ، فاطمه ندیمی ، محمدرضا خرازی ، معصومه حضرتی ، امید صرامی ، محمدرضا آقائی ، گل گونه نجفی ، ابراهیم باقرلو ، محمدرضا زارع ، میترا محمدی ، مهری راست قدم ، نیلوفر زارعی ، جواد میرزاپور ، مریم خداوردی ، فاطمه سادات حجازی ، لادن شجاع ، مجید وفایی ، سیدصادق موسوی ، مریم اسدی ، روح ا.. سنجرانی ، مجتبی محسنی ، سمیه هاشمی ، سیدایمان میری ، سیده فرزانه بی آزاران ، سیدعرفان علی پور ، امین رحمانی ، زهراسادات طباطبایی ، سمانه میلانلو ، حسین عصاری آرانی .

پرداخت هزینه های مربوط به هر یک از تورهای عکاسی پس از حضور و برگزاری(مشروط به ثبت نام در خارج از دوره زمانی متاخرین) ، امکان حضور در نمایشگاه های گروهی عکس ، برخورداری از ۳۵درصد تخفیف در یک تور یک روزه ، امکان برخورداری از ۲۰ درصد تخفیف در یک تور دو روزه ، امکان برخورداری از ۱۵درصد تخفیف در یکی از تورهای چند روزه ، امکان برخورداری از تخفیف ویژه در تهیه تالیفات عکاسی از پایگاه تخصصی کتاب عکس(KetabeAks.ir) ، برخورداری از امکان حضور در نشست های علمی آموزشی ، عدم مواجهه با افزایش های معمول ناشی از تاخیر در ثبت نام(ظرفیت محدود) ، برخورداری از کارت شناسایی ممهور و معتبر ، امکان برخورداری از تسهیلات برای شرکت در ادوار آموزشی و … از جمله اعتبارات منظور شده برای این گروه از عکاسان است .
اسامی منتخب این نظرسنجی ضمن برخورداری از پاره ای تسهیلات و امکانات ، می توانند تا پایان نیمه دوم سال جاری از عنوان همسفران طلایی استفاده نمایند .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
حمیده پاک در سومین نشست شنبه های عکاسی
پسین
سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات تمدید شد

به تازگي منتشر شده

۳ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ارائه تسهیلات فوق به عکاسان جوان کشور آن هم در شرایط فعلی اقتصادی، نشان از مهربانی و شجاعت شما دارد.

    ممنونم

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۰۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۴۴

    تلاش بینظیر آقای سروری در حمایت از عکاسان و علاقمندان به عکاسی و تشویق آنها برای ادامه راه و پیشرفت بسیار تحسین برانگیز است.
    آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون هستم و امیدوارم که از این فرصتها به نحو احسنت بتوانیم استفاده کنیم.

    پاسخ
  • رنگین کمان از آن کسانی است که تا پایان زیر باران می مانند و در مسیر پر تلاطم رشد و پیشرفت، قدردان همراهانی همچون پایگاه عکس چیلیک برای طی این مسیر پرفراز و نشیب هستند.این انتخاب را به همه انتخاب شدگان و پایگاه عکس چیلیک تبریک میگویم و امیدوارم همه این منتخبین و پایگاه عکس چیلیک همواره در این مسیر همچون همیشه ثابت قدم باشند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست