1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پوستر سومین جشنواره ملی عکس نگاران رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره ملی عکس نگاران رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره ملی عکس نگاران رونمایی شد
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه این جشنواره؛ در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی عکس نگاران، حسین مسگرانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بوچستان و رییس شورای سیاست گذاری جشنواره نگاران طی سخنانی به معرفی جشنواره پرداخت و گفت: دو دوره‌ی قبلی جشنواره نگاران بازخورد بسیار خوب و مثبتی برای استان داشته و امید داریم در دوره‌ی سوم و همچنین دوره‌های بعد نیز این جشنواره موجب خیر و برکت فرهنگی برای استان باشد.
مهدی نجارپیشه دبیر سومین دوره ی جشنواره ملی عکس نگاران نیز با اشاره به گزارش مختصر برگزاری دوره های قبلی جشنواره اظهار امیدواری کرد که این جشنواره توانسته است نگاه‌های مثبت به استان سیستان و بلوچستان در کشور و دنیا بوجود بیاورد و این نشان دهنده ی مسیر درست یک رویکرد فرهنگی هنری است.
همچنین وی افزود: جشنواره نگاران امسال در سه بخش طبیعت و محیط زیست/ جلوه های زندگی و زن برگزار میگردد. فراخوان این جشنواره از ۳ دی ماه منتشر میگردد و تا ۲۴ بهمن ماه امسال شرکت کنندگان میتوانند نسبت به ارسال آثار خود در سایت جشنواره بنشانی negaran.salon.photo نمایند.
مهدی نجارپیشه در ادامه یادآور شد: اختتامیه این جشنواره بصوت مجازی در ۷ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
در مراسم رونمایی پوستر سومین جشنواره ملی عکس نگاران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌سیستان و بلوچستان به همراه معاونین فرهنگ و رسانه، هنری و سینمایی، تحول و توسعه و همچنین اصحاب رسانه و اعضای هیات مدیره کانون عکاسان استان حضور داشتند.
منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه مجموعه عکس هشت در گالری ارغوان شهر رشت
پسین
در چنین روزی عکس «عطاالله طاهرکناره» از زمین لرزه بم به ثبت رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست