1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. کارگاه آموزشی «با ایده، از اجرا تا ارایه» در ساحل خزر برگزار شد

کارگاه آموزشی «با ایده، از اجرا تا ارایه» در ساحل خزر برگزار شد

کارگاه آموزشی «با ایده، از اجرا تا ارایه» در قالب ۱۱۵ومین تور عکاسی چیلیک با موضوع عکاسی از کارگران ماهیگیری در ساحل خزر برگزار شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این کارگاه آموزشی عکاسی که با برگزاری چندین جلسه نشست حضوری و گفت وگو و نمایش عکس و صحبت در محل سالن آموزش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک همراه بود، همسفران در فرصتی ۳روزه توانستند با حضور تعریف شده در موقعیت کارگاهی از کار و فعالیت کارگران ماهیگیری در ساحل خزر عکاسی کنند.
همسفران و عکاسان علاقمند به عکاسی مستند عصر روز سه شنبه ۴ دی ماه جاری از مقابل دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در تهران عازم شدند و شامگاه به مقصد رسیدند و پس از استراحت شبانه از صبح چهارشنبه تا بعداز ظهر روز جمعه ۷ دی ماه در شرایط و موقعیت های گوناگون نوری نسبت به عکاسی بر اساس دیدگاه مستقل اقدام کردند.

اسامی عکاسان همسفر با ۱۱۵ومین تور عکاسی چیلیک به این ترتیب معرفی می شود: حمیده نظری، مهری راست قدم، میثم قبادی، ندا رهگذر، مهدی یوسفی، زهرا دلاوری ، ابراهیم باقرلو ، آرین جوادیان، جلال میرزایی، سیدمهدی طباطبایی، حانیه عبدالمحمدی، منصوره حجارمنش، صبرا رئیسی، محمدرضا خرازی، اعظم حشمتی، مریم خداوردی، مهدی سروری.

مطابق با رسم معمول تور عکاسی چیلیک نشست نقد تور و بررسی فایل عکس های تولید شده در این کارگاه عملی بزودی با حضور همسفران و صاحبان عکس به شکل رایگان در دفتر پایگاه عکس چیلیک برگزار و گزارش آن در سرخط اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.
همچنین علاقمندان به حضور در فعالیت های گروهی مرتبط با این مضمون در بخش نمایشگاه عکس و انتشار عکس در کتاب عکس از بستر مهیا شده در آینده ای نزدیک و امکان شرکت در تور یکروزه عکاسی در کارگاه فعالیت کارگران ماهیگیری برخوردارند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.

پایان بخش برنامه یکصدوپانزدهمین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نشست نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در سالن آموزش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری این تور عکاسی که از نگاه همسفران تهیه و تنظیم شده نیز از طریق «ایـنجـا» قابل مشاهده است.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ (Chiilick.com) با هدف عکاسی از: سفری یکروزه و عکاسی از کارگران ماهیگیری، منطقه سیستان، ابنیه یزد، گل های آفتابگردان، روستاهای کردستان، نهارخوران گرگان، پل ورسک و شیرگاه، منطقه اسالم به خلخال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «تو روزی باز خواهی گشت» در ارومیه
پسین
«نیم نگاه» دنیا طاهری در نگارخانه معرفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست