1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزشی عکاسی« لذت عکاسی در کویر » برگزار می شود

کارگاه آموزشی عکاسی« لذت عکاسی در کویر » برگزار می شود

کارگاه عکاسی« لذت عکاسی در کویر » و نشست با عکاسان کویر در قالب ۱۲۲ومین تور عکاسی چیلیک برگزار می شود.

کارگاه یکروزه عکاسی در محدوده «کویر مرنجاب» در قالب ۱۲۲ومین تور عکاسی چیلیک با حضور عکاسان و علاقمندان به عکاسی طبیعت با تاکید بر تجربه عکاسی طبیعت و نگاه مستند برگزار می شود.

واحد برگزاری کارگاه تجربی و تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در تازه ترین دور برگزاری سفرهای عکاسی موضوع کویر را با ترسیم خطوط و فرم و بازشناسی نور و رنگ در محوطه و در زمان صبحگاه مدنظر قرار داده است.
این سفر عکاسی در طی دو مرحله از تهران تا شهرستان آران و بیدگل و در ادامه از ابتدای جاده کویری تا پای تپه های رمل برنامه ریزی و اجرا می شود. همچنین برپایه این زمان بندی همسفران ساعتی پیش از طلوع به مقصد رسیده و در عین آرامش با طمانینه جهت صعود از تپه رمل و جایگیری مناسب اقدام و به شکل گروهی برای ساعاتی بعد از طلوع به عکاسی می پردازند.

مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

این سفر عکاسی که در قالب کارگاه تجربی عکاسی طبیعت با نور طبیعی برگزار می شود، همسفران شامگاه چهارشنبه ۱۷مهرماه از تهران عازم شده و پس از رسیدن به مقصد، در زمان صبحگاهی و نور مناسب عکاسی با دریافت توضیحات و راهنمایی های لازم و حرکتی گروهی و هماهنگ، به مناطق هدف گذاری شده برای عکاسی رهسپار می شوند.
برنامه ریزی این سفر به گونه ای است که همسفران، ضمن عکاسی، در یک نشست عکاسی و گفت و گوی صمیمانه پیرامون موضوع نیز شرکت داشته و در نهایت به یاری خداوند، ساعاتی پس از غروب آفتاب به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در تهران بازخواهند گشت.

همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و تنها توسط « پایگاه عکس چیلیک » بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.
این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

تورهای آتی پایگاه عکس چیلیک با هدف عکاسی از: سرآقاسیّد و عشایر کوهرنگ، آبشار ویسادار، روستانشینان کردستان، ییلاق ماسال، ییلاق شکردشت، عکاسی پاییزی، ماهیگیران خزر، سوباتان، سیستان و بلوچستان، پل ورسک و شیرگاه، اردبیل، تبریز و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ یا مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی به مقصد استان اصفهان و عکاسی از کویر مرنجاب « ایـنـجـا » کلیک کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
با حضور «کنرو ایزو» ورکشاپ «از لنز دوربین تا دیوار گالری‎» برگزار می شود
پسین
«اسماعیل عباسی» عضو شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست