1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه عکاسی طبیعت در دامن طبیعت برگزار شد

کارگاه عکاسی طبیعت در دامن طبیعت برگزار شد

کارگاه آموزش عکاسی طبیعت با حضور تنی چند از هنرجویان و دانشجویان علاقه مند به عکاسی ، روز گذشته – جمعه – ۱۰ اردی بهشت ماه جاری در دل طبیعت استان مازندران برگزار شد.
کارگاه عکاسی طبیعت در طبیعت مازندران برگزار شد  به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، با حضور تنی چند از عکاسان علاقه مند به موضوع طبیعت ، روز گذشته سفری آموزشی در قالب کارگاه عکاسی طبیعت در محدوده جنگل و فضای سبز و آبشار شهرستان سوادکوه واقع در استان مازندران برگزار شد.

 

در این سفر که با همت و همراهی دانشجویان و علاقه مندان برپا شد ۱۷ نفر از علاقه مندان پس از طی دوره آموزش نظری ، با مدیریت و راهبری وحید قلی بیگیان ، با اصول حضور و قواعد احترام به طبیعت و اصل رعایت مسائل زیست محیطی در موقعیت هدف حاضر شدند و پس از دریافت راهنمایی های لازم و آشنایی با نحوه فعالیت و کار در عکاسی طبیعت ، به عکاسی از آبشار و چشم انداز های بی نظیر و بدیع منطقه جنگل مشغول شدند.

اسامی عکاسان علاقه مند حاضر در این سفر گروهی به این ترتیب معرفی شده است : وحید قلی بیگیان ، الهه علیرضالو ، طاهره حیدری ، ریحانه خداویسی ، فاطمه کلانتری ، رزیتا بهروان ، روزبه ساعتی ، نرگس بختیاری ، نسرین بختیاری ، فاطمه احمدیان مقدم ، علی رضا عبدالهی ، سروش رحمانی ، صدیقه قاضی نظام ، صبرا محمدنژاد ، الهه خداویسی ، پویا زعفرانی ، سعید علیپور و مهدی سروری .

کارگاه عکاسی طبیعت در طبیعت مازندران برگزار شدلازم به ذکر است این کارگاه آموزشی عکاسی با حضور هنرجویان دفتر انجمن سینمای جوان در تهران برگزار شد و مسئولیت آموزش و پشتیبانی های عکاسی را در این سفر عکاسی « مهدی سروری » برعهده داشته است.

همزمان با آخرین دقایق حضور در موقعیت این کارگاه عکاسی ، عکاسان در حرکتی نمادین و به رسم احترام به طبیعت ، نسبت به پاکسازی منطقه اقدام کردند و زباله های رها شده توسط گردشگران خاطی را در  کیسه هایی زباله جمع آوری و به سطل های شهری منتقل کردند .
در این سفر عکاسی نکاتی آموزشی پیرامون ابزار و تجهیزات و همچنین تکنیک هایی برای ثبت هرچه زیباتر جلوه هایی از نور و رنگ و حرکت در دامان طبیعت در حین و انجام عکاسی با همسفران و عکاسان در میان گذاشته شد.
در پایان این کارگاه آموزش عکاسی طبیعت با رای و نظر همسفران مقرر شد تا در قالب نشستی بهترین آثار عکاسان مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفته و موفق ترین نگاه های به دست آمده معرفی و منتشر شوند.
همسفران در آخرین ساعات روز جمعه ۱۰ اردی بهشت ماه به نقطه آغاز حرکت از تهران بازگشتند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی « اردوی بهشت » در دانشگاه هنر اصفهان
پسین
رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار انجمن عکاسان ایران انتخاب شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست