1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب « عکاسی سیاه و سفید » منتشر شد

کتاب « عکاسی سیاه و سفید » منتشر شد

کتاب ” عکاسی سیاه و سفید “ اصول و مبانی عکاسی سیاه و سفید به قلم محمدمهدی تدین موغاری و مریم حسینی به دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) رسید و پس از معرفی در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” در دسترس همگان قرار گرفت.

مخاطب در ابتدای کتاب پس از فهرست سرفصل ها و عناوین آموزشی کتاب، در بخشی از متن مربوط به مولفین می خواند:
اگرچه دوربین های عکاسی دیجیتال با دوربین های عکاسی سنتی(آنالوگ) برپایه اصول مشترکی بنا شده اند، اما نمی توان نسبت به وجود افتراق آنها نیز توجهی نداشت.

نویسندگان در بخش دیگری از مقدمه یادآور شده اند: در این کتاب با توجه به سیر تکامل عکاسی و ورود آن به عرصه دیجیتال بخش هایی در خصوص مکانیزم دوربین های عکاسی دیجیتال ارایه شده است تا اطلاعات آن تنها منحصر به هنرجویان نباشد و اطلاعاتی فراتر از استانداردها و به روز و کارآمد ارایه دهد.
در مجموع سعی شده است با اشاره ای مختصر به تمام بخش های مرتبط با عکاسی، خواننده علاوه بر مفاهیم پایهو اصول کاربردی با عکاسی سیاه و سفید آشنایی بیشتری پیدا کند.

کتاب عکاسی سیاه و سفید پس از هفت سرفصل و تعریف و تشریح نکاتی از ساختمان دوربین، انواع لنزها و دوربین ها، ظهور فیلم و چاپ عکس، نورسنجی و تنظیمات دوربین و ترکیب بندی و اصول کادربندی به تشریح بسیاری از مطالبی در این حوزه پرداخته و در پایان کتاب با ارایه پرسش هایی چهارگزینه ای و پاسخ پرسش ها نسبت به طرح آزمون از مخاطب اقدام کرده است.

کتاب عکاسی سیاه و سفید به قلم محمدمهدی تدین موغاری و مریم حسینی، در قطع رقعی به زبان پارسی در نشر مارلیک به شماره شابک:۶-۳۲-۶۱۳۰-۹۶۴-۹۷۸ در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و در قالب ۱۳۶ صفحه به شکل عکس دار، با کاغذ تحریر و چاپ سیاه سفید و قیمتی برابر با: ۸۰۰۰۰ ریال (هشت هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه کتاب های “ پایگاه تخصصی کتاب عکس ” به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی معرفی شده در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در این پایگاه، از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان شهرستان نیز جهت تهیه این کتاب درخواست خود را ایـنجـا مطرح کرده و یا با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نمایند.

پیشین
نمایشگاه « بهار در بهار » در سایت گردشگری نیشابور
پسین
معرفی دوره های آموزشی آکادمی هنربهاران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست