1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب عکس « نه » منتشر شد

کتاب عکس « نه » منتشر شد

کتاب عکس « نه » حاوی ۹ روایت از نه عکاس منتشر شد و به دفتر پایگاه عکس چیلیک رسید تا در اختیار علاقمندان به عکاسی مفهومی و صحنه آرایی شده قرار گیرد.
کتاب عکس « نه » حاوی آثاری نه تن از عکاسان منتشر شد و به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک رسید تا در اختیار علاقه مندان به تالیفات حوزه عکس و عکاسی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، کتاب عکس « نه » با هدف معرفی و آشنایی با زاویه نگاه ۹ عکاس نسل جوان و بیان دیدگاه هر کدام به مقوله عکاسی مفهومی منتشر شد و در پایگاه تخصصی کتاب عکس مورد معرفی قرار گرفت تا تمامی علاقه مندان به هنر عکاسی و عکاسی مفهومی ، عکاسی صحنه آرایی شده و چیدمان ، امکان تهیه آن را داشته باشند.

کتاب عکس « نه » منتشر شدصله ابوطالب به عنوان گردآورنده کتاب عکس « نه » ، در ابتدای کتاب ضمن نگارش عبارت: «نُه مجموعه از نُه عکاس در این کتاب گرد هم آمده اند و فراموش شدگی را از دریچه دلشان به تصویر کشیده اند» ، پیرامون نوع آثار و شکل گردآوری عکس های منتخب کتاب آورده است:
فراموش شدگی را به عنوان نام کتاب انتخاب نکردیم بدلیل اینکه حضور این ۹ نفر در کنار هم و انجام یک کار گروهی منسجم پیرامون یک موضوع مفهومی واحد در زمانی مشخص برای ما اولویت داشت.
انتخاب این عنوان به این صورت بود که ابتدا یک فهرست از موضوع ها تهیه کرده و شروع به کار کردیم و هر چه می گذشت از فهرست عناوین و دستاوردهای تصویری ما حذف می شد و دایره کاری ما تنگ تر منحصر تر میشد.
در طول یک سال گذشته بارهای بار تغییرات اساسی در انتخاب و روش کار بچه ها بوجود آمد. در حدود هشت ماه پیش به عنوان گرد آورنده این کتاب موضوع فراموش شدگی را انتخاب کردم به این دلیل که هر کدام از ما فراموش شدگی های بسیاری در دل خود مخفی کرده ایم و این مجموعا را با بیننده خود تحت غالب این کتاب به اشتراک گذاشتیم.

عکس ها و اسامی عکاسان صاحب اثر در کتاب عکس « نه » به این ترتیب فهرست شده است: صله ابوطالب ، نسرین ابریشمی ، مهدیه اسکویی ، ستاره اسماعیل زاده ، فتانه رحیمی ، فرشید ریاحی پناه ، فهیمه صفاری ، فرزانه کردی و ارشاد مظلومی .

کتاب عکس « نه » حاوی ۹ روایت از ۹ عکاس با قطع خشتی در ۷۸ صفحه گلاسه – رنگی ، طراحی و با نمایش ۸۰ قطعه عکس از آثار عکاسان ایرانی با طراحی گرافیک تابا ساجدی، صفحه آرایی حسین شکاری و  به شکل دو زبانه فارسی و انگلیسی در چاپ ققنوس با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه چاپ و به قیمت ۲۸۰۰۰۰ ریال (بیست و هشت هزار تومان) منتشر شده و برای تهیه علاقه مندان در سراسر کشور در اختیار « پایگاه تخصصی کتاب عکس » قرار گرفته است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی مدعوین جشنواره عکس من و شهر، زشت و زیبا
پسین
ماسوله ۱۳۶۰ در نگارخانه شماره شش

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست