1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب عکس «کوه آبیدر سنندج» مسعود مرادسلیمی منتشر شد

کتاب عکس «کوه آبیدر سنندج» مسعود مرادسلیمی منتشر شد

کتاب عکس « کوه آبیدر سنندج » با عکس هایی از مسعود مرادسلیمی که چندی پیش به چاپ رسیده و منتشر شده بود، جهت تهیه علاقمندان در اختیار « پایگاه تخصصی کتاب عکس » (KetabeAks.ir) قرار گرفت.
کتاب عکس « کوه آبیدر سنندج » دربرگیرنده بیش از یکصد قطعه عکس از پروژه تصویری است که عکاس «مسعود مرادسلیمی» طی شناخت، تحقیق و پژوهشی که از موضوع و منطقه به عمل آورده در سال ۱۳۹۶ منتشر کرده است.

در ابتدای این کتاب عکس، عکاس متنی را خطاب به دارندگان کتاب آورده است که:
“دوربین عکاسی در امتداد هنر میکشاندت آنجایی که تنها می مانی ولی تنها نیستی!
شکوه طبیعت رخ می نماید، آن را حس می کنی، ولی قادر به بیانش نیستی!
ابر و نور، درخت و گل، سنگ و صخره، برف و مه به کمک تو می آیند تا عکسی بدست آری و تو تنها شاهد باشی.
بازگشت از کوه با دستانی پر در طی سه سال، همه چیز را درگیر خود کرده از لحظات عمر تا آنچه داری و نداری، تا به دست آری، آنچه می‌خواهی.
عمر می رود و می گذرد و آبیدر پابرجا، همچنان لبخند می زند و آن را به لبانت می‌نشاند …
پس تا هستیم، دستی بر آریم و قدمی نهیم برای ارج نهادن بر آنچه داریم و وجودش خود به خود عالی و زیباست، بی کم و کاست، اگر چشم دل باز کنیم …
و دل نوشته ها بخشی از احساس گم شده در عکس، که فراتر از دیدن قدم می‌نهد و به آنچه می‌بینی ارزشی دوباره می‌بخشد، اگر بتواند همراهیت کند، تا چه قبول افتد.
در این مسیر، داشتن خانواده‌ای بهتر از آب روان، شهری پر از دوستان مهربان و زادگاهی با انسان های والا مقام نعمتی است پایان ناپذیر “
مسعود مرادسلیمی  متولد اَمرداد سال ۱۳۴۲ در سنندج و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته عکاسی از دانشکده هنر است و این کتاب در کنار دو مجموعه کارت پستال(+) و (+) از ایشان به عنوان مجموعه آثار تالیفی این عکاس هنرمند کُرد زبان به شمار می رود.
کتاب عکس « کوه آبیدر سنندج » دستاورد تلاش عکاس در منطقه سنندج طی سال های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ است.  انتخاب ۱۵۵ قطعه عکس رنگی توسط عکاس در قالب ۱۸۰ صفحه به شماره شابک: ۹۷۶-۶۰۰-۰۴-۸۹۷۳-۱ در قطع خشتی با مقدمه ای با متن و قلم عکاس، در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به قیمت یکصدوپنجاه هزار تومان/ ۱۵۰۰۰۰تومان چاپ شده و جهت معرفی و ارایه در اختیار « پایگاه تخصصی کتاب عکس » قرار گرفته است.
در صورت تمایل به سفارش و دریافت نسخه ای از کتاب عکس « کوه آبیدر سنندج » به سایت کتاب عکس مراجعه و یا « ایـنـجـا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه آثار برگزیده نخستین جشنواره هنرهای تجسمی ساتین
پسین
کتاب «پرسش و پاسخ آزمون‌های ارشد عکاسی» منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست