1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گردهمایی عکاسان سیستان و بلوچستان در روز جهانی عکس تاریخی

گردهمایی عکاسان سیستان و بلوچستان در روز جهانی عکس تاریخی

نخستین گردهمایی عکاسان استان بمناسبت روز جهانی عکس تاریخی در نگارخانه فردوسی شهر زاهدان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه نخستین گردهمایی عکاسان استان: کانون عکاسان مستقل استان جهت آشنایی عکاسان استان سیستان و بلوچستان با یکدیگر و تعامل و نزدیکی بیشتر هنرمندان عکاس؛ در روز جهانی عکس تاریخی که ۱۹ ماه آگوست برابر با ۲۸ اَمرداد می باشد نخستین گردهمایی عکاسان استان را در شهر زاهدان برگزار می کند.

در این گردهمایی دیدار و گفتگوی عکاسان استان سیستان و بلوچستان و نمایشگاه جمعی با حضور ۲۵ عکاس از سراسر این استان و تقدیر از استاد خندان به عنوان یکی از پیشکسوت ترین عکاسان شهر زاهدان انجام خواهد شد.
نمایشگاه این گردهمایی با آثاری از: مهدی نجارپیشه، صادق سوری، مجید شقایی فلاح، زبیر موحد، ابوالفضل برنا، حامد غلامی، مینا به کار، امیر حسینی، محمد دهدست، سیاوش مبارکی، سروش حسینی، سمانه غفاری، هادی شهریاری، شهاب مومنی، محدثه معزّی، فاطمه اسماعیلی، حوری داودی، مصطفی بزرگمهر، صادق ده مرده، مصطفی حمزه ای، گلنوش میرحسینی، سعید شه بخش، امیرحسین غلامی، مهرناز مهرپویان و احسان صالحی برگزار می شود.
عکاسان استان با ارسال عکس های شان و بررسی آن توسط هیات انتخاب در این نمایشگاه عکس حضور دارند.

نخستین گردهمایی عکاسان استان در نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت دیدار علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای حضور مشتاقان به هنر عکس و عکاسی خواهد بود.
این برنامه با همت کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین انجمن سینمای جوانان زاهدان برگزار می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دلجویی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات از یک عکاس خبری
پسین
نمایشگاه عکس «جنگ خاموش» در خانه هنرمندان ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست