1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گزارش اختتامیه چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری

گزارش اختتامیه چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری

مراسم اختتامیه بخش عکس چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری وقف، چشمه همیشه جاری در شهر همدان برگزار شد

وقف همدان  به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به نقل از دبیرخانه جشنواره ، عصر روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه جاری مراسم اختتامیه بخش عکس جشنواره سراسری فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری در همدان برگزار شد.

 

 

این مراسم با افتتاح نمایشگاه عکس های راه یافته به این جشنواره و با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئولین استانی با همراهی داوران جشنواره و جمعی از پیشکسوتان عکاسی افتتاح شد.

 

وقف همدانمراسم اختتامیه جشنواره در مجتمع فرهنگی فجر شهرداری همدان بعد از گشایش نمایشگاه برگزار شد و در این مراسم ، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با خیرمقدم و سخنرانی کوتاهی برنامه را آغاز کرد .
پس از نمایش آیتم های ویدیویی مختلف جشنواره این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی ادامه پیدا کرد.

در پایان از برگزیدگان جشنواره و نفرات تقدیری و منتخبین حاضر در مراسم تجلیل و قدردانی شد.

 

وقف همدانبر اساس تصمیم هیأت داوران جشنواره مقام نخست جشنواره عرفان سامان فر از شیراز موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی جشنواره شد.
همچنین مقام دوم جشنواره به طاهره رخ بخش زمین از شیراز با اهدای لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و مقام سوم جشنواره به شهاب ناصری از شهر سنندج برنده لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی اختصاص یافت.

 

در ادامه از اکبر قاسم پور از ساری، محمدحسین مسلسلی از همدان و محمد وروانی فراهانی از اراک هم در این مراسم تقدیر شد.

وقف همدانبرگزارکننده در حین مراسم نسبت به ارسال کتاب جشنواره ، لوح تقدیر و حق التالیف برای عزیزانی که موفق به راه یابی به جشنواره شده اند تاکید کرد.

 

 

نمایشگاه عکس های راه یافته به چهارمین جشنواره فرهنگی هنری عکس وقف، چشمه همیشه جاری در شهر همدان تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه در نگارخانه ی نگاه نو، جنب شهرداری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ برای حضور و دیدار عموم و علاقه مندان برپا است.

 

اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه « وقف، چشمه همیشه جاری » (با ترتیب الفبا) به این شرح معرفی شده است: میثم امانی از با ۳ اثر از خراسان رضوی، الناز ایوبی از تهران، سارا بابایی از خراسان رضوی، سالار پویان از آذربایجان شرقی، حسین توحیدی فرد از بیرجند، امیر حسین جامه بزرگ از همدان، محمدرضا جباری از قم، میلاد حدادیان از مشهد، علی حسنعلی زاده  از قوچان، سیدصادق حسینی از شیراز، وحید خادمی از بجنورد، سجاد دادپور از اردبیل، طاهره رخ بخش زمین با ۲ اثر از شیراز، عرفان سامان فر با ۲ اثر از شیراز، سیدمحسن سجادی از تهران، سیدمهرداد شریفی از اراک، سعید صیرفی افخم از همدان، محدثه عامری از گرگان، جواد عسکراوغلی از ارومیه، هادی فائزی از تبریز، اکبر قاسم پور از ساری، مهدی قنواتی از تهران، محسن کرامت دهر از تهران، داود کهن ترابی با ۲ اثر از البرز، مهران مافی بردبار از قزوین، محمدحسین مسلسلی از همدان، بهرام میکده از بجنورد، شهاب ناصری با ۲ اثر از سنندج، محمد وروانی فراهانی و مهدی هادی پور از قوچان.

وقف همدان

وقف همدانشایان ذکر است چهارمین جشنوراه سراسری فرهنگی و هنری وقف چشمه همیشه جاری که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در هشت بخش برگزار شده است که دبیرخانه بخش عکس آن در شهر همدان و با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تشکیل گردیده است.

سید حسن رضوی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان و همچنین لیلا یوسفی به عنوان دبیر بخش عکس جشنواره دربرگزاری این جشنواره فعالیت داشته اند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« بازخوانی مقالات عکاسی » در شنبه های عکاسی
پسین
تسلیت به محضر بانو بهاره زمانداری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست