1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. گشایش نمایشگاه عکس «انتهای زمین» در تاکستان قزوین

گشایش نمایشگاه عکس «انتهای زمین» در تاکستان قزوین

گشایش نمایشگاه عکس «انتهای زمین» در تاکستان قزوین

نمایشگاه گروهی عکس ” انتهای زمین ” با موضوع کویر با حضور منصور رحمانی سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان و تنی چند از مدیران استان و مسئولین فرهنگی در نگارخانه بوستان مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) گشایش یافت.

به گزارش هنرنیوز،در این نمایشگاه ۳۴ عکس منتخب از ۳۴ عکاس همسفر در تورهای آموزشی و کارگاه های عکاسی “پایگاه عکس چیلیک ” در منطقه کویر به نمایش گذاشته شد تا مخاطب با جذابیت های این حوزه گرم و خشک طبیعت کشور آشنا شود.
” مهدی سروری ” دبیر برگزاری این نمایشگاه در حاشیۀ گشایش این نمایشگاه اظهار داشت:
کویر نقطۀ اتصال بین آسمان و زمین است و زیبایی آن در نظر عموم مغفول مانده است. این نمایشگاه پس از گشایش در خانه ی هنرمندان ایران، نگارخانۀ کوثر سازمان صداوسیما هم اینک به شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین رسیده است و به امید خدا قصد شده است تا در سایر شهرستان های متقاضی نیز سفر کرده و به نمایش گذاشته شود.
سروری هدف از نمایش این آثار را در مراکز متقاضی و شهرستان های کشور، نمایش جلوه هایی بدیع و نگاه هایی حرفه ای و نوجویانه به وسعت کویر با نگاه عکاسان جوان بیان کرد و اظهار داشت: شاید! دیگر زمان آن رسیده باشد که باور کنیم رسانه عکس بهتر از هر ابزاری بتواند در معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری و همچنین تعاریف و انتقال مفاهیم و انتظارات گام بردارد.
“انتهای زمین”به بضاعت توانسته است آنچه درخور تعریف باشد را از ابعاد عکاسی، زیبایی شناسی و زمین شناسی و جاذبه های گردشگری در منطقه به نمایش بگذارد و مخاطب را برای لحظاتی با موسیقی سکوت این قدرت نمایی حضرت پروردگار در دل برهوت همراه کند.

اسامی عکاسان منتخب مجموعه و صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
محمدرضا(امید) آقائی، ابراهیم باقرلو، فرزانه بی آزاران، سمیرا بیگدلی، اکرم جمعی، معصومه حضرتی، نازیلا حقیقتی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، زهرا خوش، محمدرضا رحیمی، محمدرضا زارع، حسین عصاری آرانی، امین رحمانی، پرستو عطرسائی، روح ا.. سنجرانی، فاطمه شیخعلی میرالی، شهرام فرهمند، محمدرضا فرهمند، سارا فیروزی، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، مهدی کاظمی خالدی، سیدعرفان علیپور، مجتبی محسنی، میترا محمدی، سجاد معظمی گودرزی، مائده موحد، سیدصادق موسوی، فاطمه ندیمی، مجید وفائی، سمیه هاشمی و امیرحسین هاشمی جاوید.
لازم به یادآوری است بیننده آثار همزمان با حضور در نگارخانه و مشاهدۀ عکس ها می تواند از متن و نظرات عکاسانی چون: مسعود زنده روح کرمانی، افشین شاهرودی، محمدمهدی رحیمیان، سعید دستوری و کورش ادیم بهره مند شود.

نمایشگاه منتخب آثار گروهی عکس” انتهای زمین ” صبح امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه با حضور عکاسان و مدیران فرهنگی استان و مسئولین شهرستان گشایش یافت و علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۲۹ مهرماه همه روزه به جز جمعه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه در نگارخانه بوستان دیدن کنند.
نگارخانه بوستان در تاکستان، خیابان ولیعصر(عج)، مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) واقع شده است.

پیشین
گفت وگو باحمیدسوری: ترکیب شورای سیاست گذاری دوسالانه مردانه وصنفی است
پسین
عباسی: با تغییر هر مدیری، دوسالانه از نو کشف می شود!

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست