1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. یک روز عکاسانه با حضور عباس عربزاده برگزار شد

یک روز عکاسانه با حضور عباس عربزاده برگزار شد

یک روز عکاسانه ورکانه عباس عربزادهمراسم « یک روز عکاسانه » در استان همدان با حضور عباس عربزاده و عکاسان در محل روستای تاریخی ورکانه برگزار شد .

مراسم اختتامیه یک روز عکاسانه با حضور عکاس باتجربه ، عباس عربزاده و بیش از ۷۰ عکاس و علاقه مند از شهرهای همدان و تهران در دهکده تاریخی توریستی ورکانه در حومه استان همدان برپا شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این کارگاه میدانی ، عباس عربزاده نکاتی چند از اصول عکاسی میدانی در حوزه مستند اجتماعی گرایش مردم نگاری را خاطر نشان کرد.
عربزاده در ادامه یادآور شد: برای ثبت های خوب در مردم نگاری نخستین اصل رعایت حقوق و حریم شخصی سوژه است که باید محترم شمرده شود و با کسب اجازه باشد.
همچنین توجه به اصل کمپوزیسیون ، کادر و محتوایی که عکاس با کمک سوژه به دنبال ثبت آن است از موارد مهم می باشد، توجه به محیط پیرامونی ، نورها و جلوه های حقیقی در ثبت نیز مورد توجه است تا نتیجه موثر و محتوایی در ذهن مخاطب و پسند او باشد.
یک روز عکاسانه ورکانه عباس عربزاده
مهدی شریفی ، مدیر سازمان و دبیر برگزاری نشست یک روز عکاسانه اظهار داشت : این کارگاه در ادامه نشست یک روز عکاسانه فعالان و نخبگان عکاسی استان همدان که به همت سازمان هنری سیمرغ اطلاع رسانی شده بود، برگزار شد.
حضور نماینده شهر همدان در مجلس جهت ملاقات با تیم عکاسی و شنیدن پیشنهادات و نظرات جمعی از عکاسان در راستای بهبود زیبایی دهکده توریستی ورکانه و ایجاد کتابخانه از موارد قابل ذکر این کارگاه بود.
در این گردش میدانی « یاسر دلباز » از مدرسان عکاسی و نرم افزار نیز حضور داشتند و در انتها از میان ثبت های حاضران، نمایشگاهی گروهی عکس در استان تهران، همدان و دهکده توریستی ورکانه برگزار خواهد شد.
عکس ها: رضا مقدم

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دوره آموزشی سه روز با عکاسان در قم آغاز شد
پسین
سفر عکاسان طبیعت دوست در ارتفاعات سوباتان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست