1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «ایران زیبای من» در نگارخانه شیخ هادی

«ایران زیبای من» در نگارخانه شیخ هادی

نمایشگاهی از آثار عکاسی ” محمدعلی اسماعیلی راد “ با موضوع طبیعت ایران از عصر روز یکشنبه ۱۱ مردادماه جاری در نگارخانه خانه فرهنگ شیخ هادی گشایش می یابد.

«ایران زیبای من» در نگارخانه شیخ هادی

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، در این نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر با نگاهی مستند به طبیعت ایران به نمایش گذاشته می شود. این عکس ها دستاورد ۳ سال سفر محمدعلی اسماعیلی راد در موقعیت های فصلی مناسب حال موضوع و منظور عکاس به استان های گوناگون ایران است.

در بخشی از قاب ابتدای این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است: «خدای را سپاس که در بهار طبیعت میزبان چشمان شما از مناظر بکر و بی تکرار سرزمین ام باشم. آنچه از سفر درکوله بارم مانده چیزی نیست جز تجربه، خاطرات ناب و البته ثبت آن از دریچه دوربین عکاسی ام…»
محمدعلی اسماعیلی راد متولد آذرماه سال ۱۳۵۷ و دانش آموخته کارشناسی رشته عکاسی و تصویربرداری از دانشگاه علمی کاربردی است.
این نمایشگاه از سوی عکاس به مرحوم ” فواد نجف زاده ” تقدیم شده است که کسوت استادی را در مسیر آموزش عکاسی برای خالق آثار برعهده داشته است.

این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز یکشنبه یازدهم مردادماه جاری در نگارخانه شیخ هادی گشایش می یابد و علاقه مندان می توانند همه روزه تا روز دوشنبه ۱۹ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای حضور علاقه مندان به مشاهده عکس با موضوع طبیعت ایران است.
نگارخانه شیخ هادی در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، خانه فرهنگ شیخ هادی واقع شده است.

پیشین
مراسم یادبود زنده‌یاد علی هویسی در خبرگزاری ایرنا
پسین
« برگهایی از تاریخ مشروطیت ایران » در نگارخانه مریم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست