1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «بهشتی منفرد» مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران شد

«بهشتی منفرد» مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران شد

طی حکمی از سوی ایل‌بیگی؛ «محمدرضا بهشتی منفرد» مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران شد.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حکمی از سوی «حبیب ایل بیگی» مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، محمدرضا بهشتی منفردبه عنوان مدیر انجمن سینمای جوانان ایران – استان تهران منصوب شد.

در حکم ایل بیگی خطاب به بهشتی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا بهشتی منفرد

نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت یک سال به عنوان مدیر انجمن سینمای جوانان ایران– استان تهران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در رشد و بالندگی استعدادهای جوان و علاقمند به هنر سینما و عکاسی موفق و مؤید باشید.

بنابراین گزارش «محمدرضا بهشتی منفرد» فعالیت فیلمسازی و عکاسی خود را از سال ۶۷ آغاز کرد و ساخت چند فیلم ۸ میلیمتری را در کارنامه هنری‌اش جای داده است.

 

وی از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ معاونت انجمن سینمای جوانان قم را بر عهده داشت و از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۵ سرپرست و مدیر دفتر انجمن سینمای جوان قم بود. بهشتی همچنین از سال ۱۳۸۶ تاکنون در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان کارشناسی فیلم‌های داستانی فعالیت داشته است.

بنابراین گزارش مراسم معارفه «محمدرضا بهشتی منفرد» مدیر انجمن سینمای جوان– استان تهران با حضور «حبیب ایل بیگی» مدیرعامل انجمن سینمای جوان و معاونین و جمعی از اساتید و هنرجویان فعال انجمن انجام شد.

ایل بیگی در این مراسم گفت: از این پس مسئولیت دفتر تهران گسترش یافته و بر اساس سیاست‌های جدید انجمن برای فعالیت‌های استانی دفاتر، این دفتر مرکز فعالیت و پاتوق فیلمسازان انجمن استان تهران خواهد شد.

به گفته ایل بیگی دفتر تهران تاحدودی مستقل عمل شده و از زیر سایه ستاد مرکزی انجمن سینمای جوان خارج خواهد شد.

مدیر عامل سینمای جوانان ایران گفت: دفتر تهران در گذشته با اینکه در قلب پایتخت است نسبت به شهرهای دیگر از امکانات کمتری برخوردار بود. ما امیدواریم با فعالیت این دفتر در سطح کل استان تهران با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران، شهرداری و دیگر مراکز شاهد شکوفایی انجمن و تهیه فیلم‌های ارزشمند و فاخر باشیم.

ایل بیگی تصریح کرد: سینمای جوان استان تهران به اندازه یک کشور کار دارد بنابراین باید با معرفی درست فعالیت‌هایمان و جذب نظر مدیران فرهنگی مکانی در شان انجمن سینمای جوان استان تهران فراهم کنیم و به دنبال جذب امکانات برای گسترش تولید باشیم.

در ادامه مراسم معارفه مدیر انجمن سینمای جوان– استان تهران، بهشتی سرپرست جدید انجمن استان تهران از اینکه به انجمن برگشته است ابراز خرسندی کرد و گفت: با کمک همکاران و هنرجویان تلاش می کنیم شرایط موجود را تغییر و دفتر را در شان استان تهران ارتقا دهیم.

پیشین
تصویری منتشر نشده از کروبی و فرزندش در جبهه
پسین
«شالیکاران» هدف نگاه همسفران تورعکاسی چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست