1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری» در فرهنگستان هنر

«خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری» در فرهنگستان هنر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جزیره خارگ، نمایشگاه عکس «خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری» از عصر روز شنبه ۵ مهرماه سال جاری در نگارخانه رواق هنر تهران گشایش می یابد.
نمایشگاه عکس «خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری»، در راستای فعالیت های فرهنگی صنعت نفت، به همت روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران پنجم مهرماه امسال در یکی از نگارخانه های مؤسسه فرهنگی هنری صبا در تهران گشایش می‌یابد.

«خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری» در فرهنگستان هنر

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این نمایشگاه با مجموع ۳۰ قطعه عکس ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با چاپ بر روی کاغذ متالیک از گذشته، دوران دفاع مقدس و امروز جزیره خارگ، در هم‌سویی با شعار سی وچهارمین سالگرد و بزرگداشت هفته دفاع مقدس «ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا» در نگارخانه استاد لرزاده تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، صحنه هایی از هشت سال دفاع مقدس در جزیره خارگ، همچنین تصاویری از تأسیسات شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در شرایط حاضر به نمایش در می‌آید.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: مرحوم سیدخلیفه دانش پور، حسین حاجتی، سیدمصطفی حسینی، عبدالرضا محسنی، امیرحسین هاشمی جاوید، مجتبی محسنی و محمد پنهان.

نمایشگاه عکس « خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری» در ساعت ۱۶ روز شنبه؛ پنجم مهرماه ۱۳۹۳ با حضور سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و برخی مدیران ارشد صنعت نفت در فرهنگستان هنر، به طور رسمی گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه از پنجم مهرماه امسال به مدت یک هفته و هر روز در فاصله ساعت‌های ۱۰ تا ۱۸ پذیرای حضور مشتاقین است.

علاقه مندان می توانند جهت مشاهده این عکس ها به تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ (ورودی غربی مؤسسه فرهنگی هنری صبا) نگارخانه لرزاده و یا خیابان ولی عصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، رواق هنر (ورودی شرقی مؤسسه فرهنگی هنری صبا) نگارخانه لرزاده، مراجعه نمایند.

پیشین
جایزه ویژه فتوژورنالیسم ایتالیا به عکاس ایرانی رسید
پسین
نمایشگاه « عطر باران » در نگارخانه آشتیانی اراک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست