1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. «ده روز با عکاسان» برگزار می‌شود

«ده روز با عکاسان» برگزار می‌شود

منبع: ایسنا –

» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

سومین رویداد «ده روز با عکاسان» دی‌ماه ۹۳ با مشارکت هفت انجمن‌ تخصصی عکاسی در تمام گالری‌های خانه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سومین دوره‌ی «ده روز با عکاسان» که از سوی انجمن عکاسان ایران برگزار می‌شود، این‌بار متفاوت‌تر از دو سال قبل خواهد بود. انجمن عکاسان ایران در نظر دارد این دوره را با مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی عکاسی برگزار کند و از این طریق زمینه‌ی مشارکت طیف‌های مختلف جامعه‌ی عکاسان و معرفی ظرفیت‌های شاخه‌های متفاوت این رشته‌ی هنری را ایجاد کند.

این برنامه با حضور هفت انجمن تخصصی عکاسی شامل انجمن عکاسان ایران، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسان میراث فرهنگی ایران، انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن عکاسان تئاتر و سایت‌های تخصصی عکاسی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، نگاه کاربردی و تخصصی به عکاسی در قالب نمایش آثار، نشست‌های تخصصی، نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی توسط هریک از انجمن‌ها و تشکل‌های عکاسی است. نگاه کلی به این برنامه کاملا خاص و هنرمندانه به آثار نمایشگاهی، برگزاری نشست‌های تخصصی میان رشته‌ای و در نظر گرفتن ژانر انتخابی انجمن‌های عکاسی است. هر انجمن تخصصی براساس توانایی و امکانات خود یک فیلم کوتاه تخصصی را در ژانر خود، براساس اعلام و تأیید برگزار کنندگان به‌نمایش درمی‌آورد و این فیلم‌ها در روزهای تخصصی هر انجمن به‌نمایش درمی‌آیند.

از دیگر ویژگی‌های این دوره، اختصاص تمام گالری‌های خانه‌ی هنرمندان ایران به‌طور همزمان به برنامه‌ی «ده روز با عکاسان» است. به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان سینمای ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره‌ی «ده روز با عکاسان» از ۲۱ تا ۳۰ دی‌ماه سال ۹۳ در خانه هنرمندان به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

پیشین
کویر مرنجاب به روایت عکس‌های «انتهای زمین»
پسین
داستان عکس؛ مسلخ پرندگان در فریدونکنار

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست