1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «لذت عکاسی با وی‌پی‌ان» در تابلوهای نقاشی

«لذت عکاسی با وی‌پی‌ان» در تابلوهای نقاشی

«لذت عکاسی با وی‌پی‌ان» در تابلوهای نقاشی

» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

باران آزاد نمایشگاه نقاشی و ویدئوآرت خود را با عنوان «لذت عکاسی با وی‌پی‌ان» در گالری هرندی به نمایش گذاشته است.

این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این نمایشگاه اظهار کرد: ۲۲۶ اثر نقاشی در قطع عکس‌های آنالوگ و چهار اثر در قطع بزرگ فضای گالری را به خود اختصاص داده است. کارها به دو شیوه اکسپرسیونیستی و امپرسیونیستی خلق شده که بر ایده خوانشی پست مدرن از سیطره رسانه بر انسان معاصر استوار است.

او افزود: برای این نمایشگاه عکس‌هایی را از اینترنت انتخاب کردم که به نظر می‌آمد عکاس در مواجهه با منظره واکنشی از شعف نشان داده و می‌خواسته حتما آن را به نوعی ثبت کند. در واقع در این نمایشگاه واکنش عکاسانه به واکنش نقاشانه تبدیل شده است. من هم از دیدن آن عکس ها دچار احساسی می‌شدم که دوست داشتم آن را روی بوم ثبت کنم.

آزاد همچنین عنوان کرد: تفاوت عکاسی و نقاشی در این نوع کارها این است که در عکاسی هیچ احساسی همراه اثر نیست، اما نقاش می‌تواند احساس خود را به اثرش منتقل کند. در این نقاشی‌های این نمایشگاه اکسپرسیونیست به جایی می‌رسد که تصویرها را به یک سری رنگ و فرم تبدیل می‌کند.

نمایشگاه «لذت عکاسی با وی‌پی‌ان»» تا ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری هرندی به نشانی خیابان دروس، خیابان وارسته، کوچه مشایخی میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

پیشین
اسامی راه یافتگان به چهارمین جشنواره ایران شناسی
پسین
گزارش داوری جشنواره عکس « شیراز امروز »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست