1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. «چهار فصل» عباس کیارستمی به نمایش درآمد

«چهار فصل» عباس کیارستمی به نمایش درآمد

منبع: خبرگزاری مهر

«چهار فصل» منتخبى از ٣٠ سال عکاسى عباس کیارستمى شامگاه جمعه ١١ دى ١٣٩۴ در گالرى بوم به تماشا درآمد.

نمایشگاه کیارستمی

به گزارش خبرگزاری مهر، ٢٩ عکس از کیارستمی که شش مجموعه او را در بر می گیرد با نام «چهار فصل» روز گذشته جمعه ۱۱ دی ماه در گالری بوم به نمایش درآمدند. بهمن فرمان آرا، آیدین آغداشلو، على مرادخانى، علیرضا سمیع آذر، رضا کیانیان، محمد رحمانیان، داریوش طلایى، سیف الله صمدیان، قباد شیوا و… از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه بودند.

على مرادخانى معاون هنرى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى پس از دیدار از این آثار گفت: کیارستمى به معناى واقعى انسان خاصى است و این خاص بودن را در امتداد زاویه نگاهش و خلق آثار هنرى اش مى توان یافت. در این نمایشگاه در میان کوچه هایى که گالرى بوم به شکل نمادین ساخته مجموعه عکس «درها و یادها» او را دیدم که نشان می داد کیارستمى در عین اینکه هنرمند جهانى است اصالت، نگاه بومى و ایرانى اش را حفظ کرده همچنان که در اثر جاودانه اش «خانه دوست کجاست» آن را به شاعرانه ترین شکل ماندگار کرده است.

این نهمین نمایشگاه گالرى بوم از بدو تاسیس در سال ١٣٩١ به شمار مى آید. آثار به نمایش درآمده در گالرى بوم جنبه فروش ندارد.

گالرى بوم تا ٢٧ اسفند روزهای دوشنبه تا جمعه (غیر از تعطیلات مناسبتى) به نشانى خیابان ولی عصر، خیابان ارمغان غربی، شماره ۱۱ «چهار فصل» کیارستمى را به نمایش خواهد گذاشت.

پیشین
یافتن رزمندگان داخل عکس ها پس از ۲۵ سال/نقش حاتمی کیا در یک مستند
پسین
جادوی عکس‌های قاجاری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست