1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « از عاشورا تا اربعین » در فرهنگسرای نور ابهر

« از عاشورا تا اربعین » در فرهنگسرای نور ابهر

نمایشگاه گروهی از عکس های تنی چند از جوانان عکاس استان زنجان با عنوان « از عاشورا تا اربعین » از روز پنجشنبه یکم بهمن ماه جاری در فرهنگسرای نور شهرستان ابهر در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به عنوان برگزارکننده این نمایشگاه در این رویداد پذیرای آثار ۲۰ عکاس علاقه مند در حوزه عکاسی آیینی و مستند است.
نمایشگاه گروهی عکس « از عاشورا تا اربعین » در برگیرنده ۴۵ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر است که از منظر نگاه ۲۰ عکاس علاقه مند ارایه شده است. این آثار طی سال های ٩۳ و ٩۴ خلق شده اند و تمامی عکس ها برای نخستین بار به نمایش عموم در می آیند.

از عاشورا تا اربعین ابهر زنجان
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی می شوند: محمد آهنگری، زینب امینی، علی بهرامی، مهسا برجی، فاطمه بیات، پریا حسابی، دل آرام خدایی، اصغر رجبی، مرتضی رحمانی، محمد حاجی حسنی، سحر حاجی خانی فرد، الهام حاجی قربانی، زهرا حسنی، فاطمه علی اکبری، علیرضا لطیفی، هومن محمدبیگی، صغری محمدی، فاطمه معروفی، زهرا و پوران مولایی.
در این مراسم به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته بود گواهی شرکت و جوایزی اهدا شد.
همچنین از ۵ نفر برگزیده این نمایشگاه : علی بهرامی، محمد آهنگری، زهرا و پوران مولایی و دل آرام خدایی تجلیل شد. آثار داوری شده و به نمایش در آمده تصاویری هستند که در چارچوب عکاسی مستند می گنجند و هر عکاس کوشیده است با زوایا و کادرهای شخصی، مفاهیم و برداشت ذهنی خود را از مراسم و آیین های عزاداری ماه محرم و فرهنگ عاشورایی به تصویر بکشد. این نمایشگاه تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقمندان خواهد بود.
نگارخانه فرهنگسرای نور شهرستان ابهر در استان زنجان، شهرستان ابهر، خیابان خلیل طهماسبی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایش عکس های موبایلی نوید احمدزاده در مشکین شهر
پسین
عکسهای مهدی معصومی گرجی در دانشگاه هنر ایتالیا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست