1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « در ستایش آبیدر » در نگارخانه سوره سنندج

« در ستایش آبیدر » در نگارخانه سوره سنندج

نمایشگاهی از آثار عکاسی « مسعود مرادسلیمی » با عنوان « در ستایش آبیدر » از روز یکشنبه ۲۵ مردادماه جاری در نگارخانه سوره در شهر سنندج برگزار می شود.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) در این نمایشگاه مرادسلیمی تعداد ۳۵ قطعه عکس رنگی را از مناظر و چشم انداز ارتفاع منطقه کوهستانی آبیدر در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر را به نمایش گذاشته است.
عکاس در قاب ابتدای این نمایشگاه آورده است:
کوه آبیدر را همه دوست دارند. رفتن به این کوه و لذت ماندن در آن نقل خاطره های قدیم، حال و آینده است آبیدر پنجره ای است در دل هر کس و پنجره هر خانه را که باز کنی آبیدر تابلویی است از هر فصل از کوچه پنجره های قدیمی که عبور کنی در انتهای کوچه آبیدر نشسته است و تو را به خود می خواند من هم دلبسته طبیعت و جلوه های آن کفشم را آماده کردم و دوربینم راتمیز تا بتوانم شاهدی باشم برای این حس مشترک ودر نهایت چاپ کتابی از آبیدر.
منتخبی از این راه نیمه را به نمایش گذاشته ام تا در آینده آن را به آخر برسانم.

در ستایش آبیدر

مسعود مرادسلیمی متولد مردادماه سال ۱۳۴۲ در سنندج و دانش آموختۀ مقطع کارشناسی عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران است. وی در حال حاضر در ضمن تدریس در دانشگاه، بر روی موضوع های مختلفی چون معماری سنندج، کوه آبیدر و چهره هنرمندان سنندج و… کار می کند تا نتایج آن را به صورت کتاب تصویری عرضه کند.
مطابق با اظهار عکاس، در بر پایی این نمایشگاه شهرداری و حوزه هنری سنندج همکاری داشته اند.
این نمایشگاه ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۵ مردادماه در نگارخانه سوره گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز شنبه ۳۱ مردادماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ از این آثار دیدن کنند.
نگارخانه سوره در استان کردستان، شهر سنندج، سینما بهمن واقع شده است.

پیشین
مدیران تعاون پذیرای حضور عکاسان می شوند
پسین
« انتهای زمین » به استان مرکزی رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست