1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « رقص باد، بازی آفتاب » در فرهنگسرای نیاوران

« رقص باد، بازی آفتاب » در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاهی از آثار عکاسی گلریز خانعلی­زاده با عنوان « رقص باد، بازی آفتاب » از عصر روز جمعه ۳ مهرماه سال جاری در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

Finalبه گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ، در این نمایشگاه ۲۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۹۰  در ۶۰ سانتی متر ، با تمرکز بر ثبت فرم، سایه ها و اشکال ایجاد شده در ماسه بادی­ های کویرهای ایران به تماشای عموم گذارده می­ شوند.

در متن معرفی این آثار به ­قلم عکاس آمده است: « تپه­ های شنی یکی از شگفت ­انگیزترین مظاهر طبیعت­ اند، آنچه که در ظاهر تلی از شن و خاک بی­جان است، با وزش هر نسیمی به دور خود می­ پیچد و می رقصد و طرحی نو خلق می­ کند و با درخشش پرتوهای خورشید، لایه به لایه رنگ می­ گیرد و زنده می­ شود. این طرح­ ها و فرم­ ها ، حد و نهایتی ندارند، هر بار که به آنجا قدم بگذارید نقشی تازه در انتظار است … »

گلریز خانعلی­زاده دانش آموخته مهندسی رشته شیمی از دانشگاه تهران و هنرجوی دوره های آزاد عکاسی است و تاکنون در چند عنوان نمایشگاه گروهی حضور داشته و این تجربه نخستین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می­ شود. این عکس­ها حاصل ۲ سال عکاسی از کویرهای ایران از جمله کویر مصر، کویر ورزنه و کویر مرنجاب می­ باشند.

نمایشگاه « رقص باد، بازی آفتاب » ساعت ۱۶ روز جمعه ۳ مهرماه جاری در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای نیاوران گشایش یافته و علاقمندان می­ توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۰ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

فرهنگسرای نیاوران در تهران ، خیابان پاسداران، روبه­‌روی بوستان نیاوران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

 

پیشین
نخستین جشنواره عکس قاب فیروزه ای اصفهان
پسین
جاذبه های گردشگری کردستان از نگاه اسعد گازرانی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست