1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « رقص نگاه » روبرت شهبازی در نگارخانه هپتا

« رقص نگاه » روبرت شهبازی در نگارخانه هپتا

نمایشگاه عکس روبرت شهبازی با عنوان « رقص نگاه » از عصر روزجمعه ۲۹ مردادماه جاری در گالری هپتا گشایش خواهد یافت .

رقص نگاه روبرت شهبازی در هپتابه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس در اندازه های ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتیمتر، ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش درمی آید.
در قاب نخست نمایشگاه عکس « رقص نگاه » به قلم امید شمس آمده است: می‌گویند عصر دیجیتال همه را عکاس کرده! می‌گویند با اسمارت‌فون‌های همه کاره عکاسی دیگر فروغی ندارد! اما این نیز چیزی جز قضاوتی عجولانه نیست، حسب عادتی تاریخی گرچه تاریخ در این میانه هم از هزار نکته باریکتر ز مو خبر می‌دهد! مشروط بر نگاه‌کردن به آن‌چه می‌بینیم! زیرا که تمام راز در آن نگاه نهفته است! آن نگاه که در هنگامه سرعت سرسام آور زمان، لحظه‌ای غریب را صید می‌کند و بر می‌کشد زیبایی را از کنه بعید ذره‌ها.
«روبــرت شـهبازی» در مجــموعــه «رقـص نـگاه» لحظاتی ناب از آن‌ چه معمار بی‌مثال طبیعت دم به دم می‌آفریند، به بند تصویر درآورده؛ شاید به قصد فراخواندن تعمق، تامل و تفکری که این روزها از پس این همه دیدن و نگاه نکردن می‌رود تا برای همیشه به فراموشی سپرده شود.

روبرت شهبازی متولد بهمن ماه سال ۱۳۳۶ است ودر شاخه عکاسی از طبیعت سالها است که با سبک نگاه مستقل خود تلفیقی از عرفان و شعر را تجربه و ثبت می کند. شهبازی در عرصه تالیفات عکاسی نیز صاحب کتاب عکس « غزل » است که حاوی مجموعه عکس هایی از نوع عکاسی مربوط به خود است.

نمایشگاه عکس روبرت شهبازی ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۹ مرداد ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان چهارشنبه ۳ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری هپتا در: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، ضلع غربی بوستان هنرمندان، بن‌بست نیکو‌شهر، شماره ۳، طبقه همکف واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «تحت فشار» در نگارخانه هنر
پسین
نمایشگاه عکس سالانه انجمن عکاسان خراسان رضوی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست