1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « شیراز » مقصد آتی همسفران تور عکاسی چیلیک

« شیراز » مقصد آتی همسفران تور عکاسی چیلیک

شصت وهشتمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” با موضوع عکاسی کارگاهی از جاذبه های طبیعی و معماری و مستند در استان فارس برگزار می شود.

مسئول برنامه ریزی و طراحی تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک از برگزاری تازه ترین کارگاه آموزشی و تور عکاسی این رسانه در شهرهای کازرون و شیراز و موضوع هایی مستند در محدوده حومه این شهرستان ها خبر داد.
پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری تورها، شصت وهشتمین تور عکاسی این مرکز را همراه همسفران به قصد عکاسی از نرگس زار حاشیه شهرستان کازرون و مجموعه بازار و مسجد تاریخی زندیه و همچنین مسجد نصیرالملک و حافظیه و تخت جمشید و… در استان فارس برگزار نماید.

 « شیراز » مقصد آتی همسفران تور عکاسی چیلیک

همسفران شصت وهشتمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” و علاقمندان عکاسی، با یاری خداوند، مطابق با برنامه طراحی شده و همزمان با حضور کارشناس عکاسی گروه، برنامه اولیه اهداف عکاسی در این سفر را تعیین و با توجه به نظر همسفران در نشست توجیهی این تور حضور می یابند، مطابق با برنامه از تهران به قصد حضور و عکاسی عازم استان فارس و در نهایت منطقه مقصد می شوند.

برنامه ریزی این سفر به گونه ای است که همسفران(در صورت نیاز)، می توانند پیش از برگزاری این سفر در نشستی توجیهی شرکت کرده و از آموزش ها و توضیح های لازم پیرامون موضوع های مورد هدف و شرایط منطقه، آگاهی یابند.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.
این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.
لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت محدود و اولویت حضور همسفران، ضرورت دارد تا متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به اعلام حضور و تکمیل فرم ثبت نام در این تور اقدام نمایند.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: طلوع خورشید در کویر مرنجاب، عشایر منطقه شهرکرد، کردستان، طبیعت سوباتان، منطقه الندان، ارومیه، دیدار از دالان های غار کتله خور، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی، کلیبر، دریاچه شورمست، پلور، غار رود افشان، ترکمن صحرا، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، جنگل ناهارخوران در گرگان، طبیعت جنگلی کپورچال، ماهیگیران ساحلی خزر، آسمان شب کویر، مناظر و حیات وحش تالاب میانکاله، جزیره قشم، کوره های آجرپزی و خشت زنی تاکستان، اردبیل، تبریز و کندوان، منطقه ییلاقی لنگرود، غار رودافشان، عشایر دشت مغان، طبیعت آستارا و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ (مسئول تور۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) تماس حاصل نمایند.

پیشین
اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس طبیعت استان البرز
پسین
نمایشگاه عکس « شی » در نگارخانه آرته

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست