1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « عکس فروشی واحد چهار » بانوان عکاس

« عکس فروشی واحد چهار » بانوان عکاس

عکس فروشی«عکس فروشی واحد چهار»، عنوان نمایشگاه فروش عکس سه روزه و دستاورد فعالیت گروهی از عکاسان با عنوان گروه « عکس فروشی » است که از روز پنج‌شنبه ۵ اسفندماه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه در مجموع تعداد ۲۵۰ قطعه عکس در اندازه ۱۵ در ۱۵ سانتیمتر و ۱۵ در ۲۰ سانتیمتر از این پنج عکاس ارایه می شود.
طبق آنچه عکاسان این نمایشگاه در اهداف خود یادآور شدند ارایه عکس ها با اندازه های یاد شده شرایط آسان تری برای حضور آثار هنری در منازل علاقمندان فراهم می کند. چنانچه اظهار کرده اند عکس‌های کوچک را با قیمت‌هایی مناسب عرضه می‌ شود تا افراد بیشتری بتوانند مخاطبان هنر باشند و آثار هنری وارد خانه‌های مردم شود.

از خانم ها: سارا ساسانی، اعظم شادپور، نازلی عباس‌پور، سمانه غلام‌نژاد و گیتا منتظر به عنوان عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه یاد شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز شنبه ۷ اسفندماه ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل برگزاری این نمایشگاه و موقعیت فروش عکس ها مراجعه کنند.
نمایشگاه « عکس فروشی واحد چهار » در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به چهارراه پارک وی، روبروی مسجد بلال، کوچه مُهری، شماره ٢۴، واحد ۴ برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه دو روزه عکاسی در موزه عکسخانه شهر
پسین
نمایشگاه عکس « نه همین لباس زیباست » در نگارخانه نگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست