1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « فخرالدین فخرالدینی » با عکاسان شهریار به گفت وگو می نشیند

« فخرالدین فخرالدینی » با عکاسان شهریار به گفت وگو می نشیند

« فخرالدین فخرالدینی » استاد عکاسی از چهره مشاهیر ادب و فرهنگ و هنر، روز جمعه ۱۰ آذرماه با نمایش تعدادی از آثار، با عکاسان شهریار به گفت وگو می نشیند
نشست صمیمانه استاد فخرالدین فخرالدینی در قالب « ورک شاپ عکاسی » و نمایش آثار و بیان تجربیات سالها عکاسی از مشاهیر فرهنگ و هنر ایران زمین با حضور ایشان برگزار می شود.
در این نشست استاد فخرالدینی ضمن نمایش تعداد ۴۰ قطعه از برترین پرتره‌های عکاسی شده به تشریح و توضیح فنون و ظرافت‌های کار عکاسی آتلیه و شخصیت شناسی می‌پردازد .
“مهدی سروری” مدیر مسئول رسانه پایگاه عکس چیلیک هم به عنوان کارشناس مجری در این برنامه حضور خواهد داشت و ضمن پرسش و پاسخ سعی خواهد کرد تا ابعاد ناپیدایی از پشت صحنه بسیاری از این عکس های فاخر را از چهره مشاهیر معاصر برای حاضرین رمزگشایی و بازگو نماید .
محسن هشترودی، عزت ا.. انتظامی، هوشنگ ابتهاج(سایه)، مسعود معصومی، حسین بهزاد، محمدعلی کشاورز، محمود فرشچیان، هادی شفائیه، علی تجویدی، احمد عبادی، محمدرضا شجریان، عباس کیارستمی، سعید نفیسی، محمود دولت آبادی، اصغر بیچاره(ژوله)، لوریس چکناواریان، احمد شاملو، سیمین بهبهانی، آیدین آغداشلو، یدا.. کابلی خوانساری، غلامحسن امیرخانی، هابیل علی اُف، بهرام بیضایی، سیدمحمدحسین بهجت تبریزی(شهریار)، فرهاد فخرالدینی، فریدون مشیری، مرتضی ممیز، نصرت کریمی، هوشنگ مرادی کرمانی و… ازجمله شخصیت‌هایی هستند که عکس پرتره آنها توسط فخرالدینی در این نشست نمایش داده می‌شود.
همچنین در این برنامه، جلد اول و دوم کتاب « عکس های فخرالدین فخرالدینی » که هر یک در برگیرنده پرتره ۸۰ تن از بزرگان فرهنگ و هنر ایران زمین است، با امضای استاد به متقاضیان تقدیم خواهد شد.
در پایان این نشست مراسم تجلیل از مقام استاد با حضور هنرمندان و عکاسان برگزار خواهد شد.
این برنامه از ساعت[highlight] ۹ صبح روز جمعه ۱۰ آذر ماه [/highlight]در در سالن همایش معلم اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار آغاز شده و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.
علاقمندان و متقاضیان می توانند برای شرکت و ثبت نام در این ورک شاپ آموزشی با شماره های: ۰۲۱۶۵۲۵۰۳۹۰ و ۰۲۱۶۵۲۵۰۳۹۱ در تماس باشند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه جشنواره عکس معدن در موزه عکسخانه شهر
پسین
دوازدهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست