1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « قاب های طلایی » در نگارخانه کانون انصار

« قاب های طلایی » در نگارخانه کانون انصار

نمایشگاهی از تجربه های عکاسی تنی چند از جوانان و دانش آموختگان دانشگاه ها با عنوان « قاب های طلایی » از روز پنجشنبه ۱۰ دی ماه جاری در نگارخانه کانون انصار به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نخستین نمایشگاه تخصصی عکس جامعه هنری آرت لاینز در قالب ۳۹ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۴۲ در ۴۲ سانتیمتر با نام « قاب های طلایی » به همت و برنامه ریزی « سجاد هاشمی » کریتور رویداد از روز پنجشنبه دهم دی ماه جاری در نگارخانه کانون انصار در شهر تهران برگزار می شود.

قاب های طلایی سجاد هشمی سجاد هاشمی به عنوان مجری و مبتکر این رویداد هنری ، هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به همفکری بیشتر و همسویی دیدگاه های شرکت کنندگان در جهت بهبود سطح دانش و مهارت های هنری جامعه عکاسی و نیز ایجاد فضای مثبت در نگرش به انجام کار گروهی عنوان کرد.
او که برنامه ریز و مغز متفکر جامعه هنری آرت لاینز است می گوید با هدف حمایت از جامعه هنری گام برداشته و این نظر را دارد که خود هنرمندان باید از همدیگر حمایت کنند « یکی برای همه و همه برای یکی »
او در توضیحات بیشتر اظهار داشت : چند سالی هست که دغدغۀ حمایت از هنرمندان به ویژه در بخش تجسمی را دارد که همیشه مشکلاتی در جهت نمایش آثار خود دارند را داشته است.
سجاد هاشمی که خود دانش آموخته رشته های ارتباط تصویری (گرافیک) و عکاسی است بر این باور است که مشکل اصلی جامعه هنرهای تجسمی عدم انسجام لازم در انجام کار گروهی است.
ایشان معتقد است : در گام نخست سعی دارد تا از جامعه عکاسانی حمایت کند که از طراحی کتاب الکترونیک عکاسی برای اولین بار خبر داد که نقطه شروع آن با نمایشگاه گروهی عکس « قاب های طلایی » هم گره شده است . این نمایشگاه عکس ، نقطه آغاز کار گروهی و انسجام لازم است .


اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است :
جلوه محمدی ، احسان زینلی ، فرخ خسروپناه ، مجتبی محسنی ، کیمیا سعادت ، علیرضا الله بخشی ، مریم حسنی ، سجاد هاشمی ، ساناز جهان آرایی ، امیرمهدی حیدر ، محمدصادق خضرایی ، مصطفی کاظمی مطلق و علیرضا میرشریفی .
این نمایشگاه در روز پنجشنبه ۱۰ دی ماه گشایش یافته و مراسم گشایش رسمی این رویداد ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ دی ماه برگزار می شود و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت . علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز یکشنبه ۲۰ دی ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه کانون انصار در تهران ، خیابان شهیددکتر علی شریعتی ، بالاتر از خیابان طالقانی ، جنب سینما صحرا ، سالن رویش واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان سیزدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر
پسین
نمایشگاه عکس « گل‌ های جاویدان » در خانه ی هنرمندان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست