1. خانه
  2. اخبار
  3. « قاجار بر صفحه نقره اندود » در موزه عکسخانه شهر

« قاجار بر صفحه نقره اندود » در موزه عکسخانه شهر

یکصدو‌هفتادومین دوره نمایشگاه از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه‌ شهر به مناسبت روز جهانی موزه با عنوان " قاجار بر صفحه نقره اندود " عصر روز چهارشنبه ۲۷ اردی بهشت ماه جاری به نمایش عکس های رجال زمان قاجار از مجموعه اشکان امینیان اختصاص یافته است.

« قاجار بر صفحه نقره اندود » در موزه عکسخانه شهر "نمایشگاه حاضر شامل ۳۰ قطعه عکس – اصل – از پرتره های رجال دوره قاجار در اندازه های گوناگون می باشد که توسط عکاسان مطرح قرن نوزده میلادی گرفته شده اند.
پژوهشگر و صاحب این مجموعه اعلام کرده است که این تصاویر تا به امروز در کمتر محیط نمایشگاهی به معرض دید عموم درآمده است.

آثار به نمایش در آمده از اساتید قدیمی عکاسی مانند: فلیکس نادار، اوژن پیرو، آدل، دیمیتری یرماکوف، آنتوان سوریوگین، میرزاعبدالله قاجار، دوست محمد خان معیرالممالک، محمدحسن قاجار، میرزامحمدخان حشمت الممالک، روسی خان، سیدعلی و رضاخان عکاس نظام می باشد ."

اشکان امینیان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته تاریخ و نسب شناسی از دانشگاه هامبورگ است و نمایشگاه حاضرسومین نمایشگاه از مجموعه وی می باشد.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۶ خردادماه سال جاری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ (به‌جز روز های جمعه ‌ و روزهای تعطیل) از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت‌تیر، خیابان بهار‌شیراز، بوستان بهار‌شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست