1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « معماری ایران ۸۳۰ نانومتر » با عکس هایی از سروش کیایی

« معماری ایران ۸۳۰ نانومتر » با عکس هایی از سروش کیایی

نمایشگاه انفرادی از آثار عکاسی با تکنیک مادون قرمز « سروش کیایی » با عنوان « معماری ایران ۸۳۰ نانومتر » از روز جمعه ۸ آبان ماه در نگارخانه آرته در تهران گشایش می یابد .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه سروش کیایی تعداد ۲۹ قطعه عکس از معماری ایرانی در اندازه های مربع ۳۰ در ۳۰ و پانارامای ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر ارایه کرده است .
سروش کیایی متولد سال ۱۳۵۴ از تهران و دانش آموخته کارشناسی رشته مرمت آثار تاریخی و فرهنگی و تزیینات وابسته به معماری از دانشگاه هنر (پردیس اصفهان) ، کارشناسی ارشد رشته عکاسی از دانشگاه هنر است و از سال ۱۳۷۵ در زمینه عکاسی معماری ، صنعتی و تبلیغاتی فعال بوده و تدریس دروس تخصصی عکاسی در دانشگاه‌های هنر ، آزاد ، علم و فرهنگ ، سمنان ، زابل و زاهدان را در سوابق اجرایی خود دارا است .
سروش کیاییدر قاب نخست این نمایشگاه آمده است : عکاسی به روش مادون قرمز همواره به خاطر جنبه‌های علمی و پژوهشی مورد توجه بوده است، اما از زمانی که این روش در دسترس عموم علاقه‌مندان عکاسی قرار گرفت، بسیاری از آن برای بیان هنری استفاده کرده‌اند. در این مجموعه از این روش (عکاسی مادون قرمز) برای ثبت بسیاری از بناهای آشنای معماری ایرانی استفاده شده است. آنچه مرا به شوق می‌آورد دلایل گوناگون دارد که شاید مهم‌تر از همه تعلق خاطرم به میراث کهن و باشکوه سرزمین‌مان باشد. در این عکس‌ها که در طول سفرهای متعدد به نقاط مختلف ایران ثبت شده‌اند، کوشیده‌ام با ارائه‌ی تصویری متفاوت از مناظر و بناهایی که در خاطر بیننده بوده آشنایی‌زدایی شود. هدف فراموش‌کردن خاطرات نیست، بلکه تلنگری است برای آشنایی دوباره.نمایشگاه انفرادی عکس « سروش کیایی » عصر روز جمعه ۸ آبان ماه در ساعت ۱۶ گشایش یافته و دیدار از عکس ها تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند برای دیدن آثار نمایشگاه عکس « معماری ایران ۸۳۰ نانومتر » همه روزه تا پایان روز یکشنبه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نگارخانه آرته مراجعه کنند .

نگارخانه آرته در تهران ، ونک ، خیابان ملاصدرا ، خیابان شیخ بهایی جنوبی ، پایین تر از بزرگراه شهیدهمت ، بلوار علیخانی ، ۱۲ متری گلستان ، کوچه دوم ، شماره ۳ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکس های عاشورایی در نگارگذر بهشتی فرهنگسرای مترو
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « این دیا » در نگارخانه مهروا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست