1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « ناجیان امید » در نگارخانه بوستان تاکستان

« ناجیان امید » در نگارخانه بوستان تاکستان

نمایشگاهی از آثار عکاسی امین رحمانی به مناسبت گرامی داشت روز آتش نشانی با عنوان « ناجیان امید » در نگارخانه بوستان تاکستان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ۲۶ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر ارایه شده در این نمایشگاه سومین نمایشگاه انفرادی عکاس را برای امین رحمانی رقم می زند. فایل عکس های این نمایشگاه که موضوعی متفاوت از نمایشگاه های پیشین امین رحمانی است طی یکسال با حضور در موقعیت های حادثه و عکاسی از عملیات های مختلف آتش نشانان در مهار آتش سوزی شرکت های تولیدی و صنعتی شهرستان تاکستان در استان قزوین ثبت ، انتخاب و ارایه شده اند.

amin-rahmani در قاب نخست نمایشگاه « ناجیان امید » در نگارخانه بوستان تاکستان به قلم عکاس آمده است:
آنگاه که برقی بر چشمان یک مادر ناامید می نشانی و امید را به قلبش باز میگردانی و با دستانی تاول زده از حرم گرما و آتش ، کودک بی گناه را که نجات دادی به آغوش مادر باز می گردانی چه تعبیری برای این جان فشانی و از خود گذشتگی ات می توان یافت ؟
در تنگناها و بلایای طبیعی و گاها سهل انگاری انسانها خودتان را به آب و آتش می زنید تا نفسی دوباره به نا امیدان از زندگی بدهید و این بار خداوند متعال تو را وسیله و نماینده خود قرار داده تا به جان بی رمقان حیات بخشید.
ای ناجیان امید!
قدم هایتان استوار و پناهتان خدا باشد، ای کسانی که پناه روزهای سخت و تلخ و شیرین ما هستید.

امین رحمانی متولد مرداد ۱۳۶۵ شهر تاکستان در استان قزوین از سال ۱۳۹۰ عکاسی رو به صورت خود آموخته آغاز کرده است و با توجه به تجربه عکاسی در شاخه های مستند و خبری سابقه حضور و پشتیبانی در مطبوعات استانی و خبرگزاری های کشوری را دارد. ایشان در حال حاضر عکاس خبرگزاری مهر و آژانس عکس همشهری می باشند.

نمایشگاه « ناجیان امید » در نگارخانه بوستان تاکستان به سفارش روابط عمومی شهرداری تاکستان و به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی برپا خواهد شد که دربرگیرنده ۲۶ قطعه عکس از تلاش و فداکاری و خطرپذیری امدادگران و اتش نشانان را به تصویر کشیده است که در این نمایشگاه برای عموم مردم و مخاطبین علاقه مند به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه عکس « ناجیان امید » در نگارخانه بوستان تاکستان در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه همزمان با گرامی داشت روز آتش نشانی گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۰ مهرماه جاری از ساعت ۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ از این عکس ها دیدن کنند.

نگارخانه بوستان در استان قزوین ، شهرستان تاکستان ، انتهای خیابان حضرت ولیعصر (عج)، مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی راه یافتگان سومین جشنواره عکس گلستانه معرفی شد
پسین
نمایشگاه گروهی «فرشته های روی زمین» در یزد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست