1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آثار ۶۸ عکاس رسانه در خانه هنرمندان ایران

آثار ۶۸ عکاس رسانه در خانه هنرمندان ایران

تهران – ایرنا – ۶۸ عکاس رسانه آثار خود را در پنجمین نمایشگاه گروهی عکاسان رسانه با عنوان انتهای زمین در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران به نمایش می گذارند.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که روز دوشنبه ۲۷ مردادماه گشایش می یابد، ۶۸ عکاس با ۷۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر عکس های برتر خود را از موضوع فرم و هندسه دور و نزدیک طبیعت کویر پس از ارایه و گذر از مراحل ارزیابی به نمایش می گذارند.

مدیرمسوول پایگاه عکس چیلیک با دعوت از هنرمندان، عکاسان و اعضای هیات مدیره انجمن های عکاسی کشور و همچنین مدیران فرهنگی، هنری درخواست کرد تا با حضور در این نمایشگاه برای دقایقی چند شرایط گفت وگوی آسان و مستقیم را با صاحبان استعداد جوان فراهم آورند.

مهدی سروری هدف از برگزاری این نمایشگاه گروهی را معرفی زیبایی های پنهان طبیعت گرم و خشک کویر برشمرد و اظهار داشت: جوان، نقطه آغاز نوگرایی و خلاقیت است و هدایت نگاه جوانان در سلسله تورهای عکاسی این رسانه توانسته است مولد نمایشگاه هایی اندیشه محور از منظری نو برای بیننده باشند.

وی با اشاره به نمایشگاه های برگزار شده توسط عکاسان پایگاه عکس چیلیک با عنوان های جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، همچو این می، سبز سرخ و ˈنگذاریم! خاطره شود…ˈ ضرورت توجه به نگاه نوجو و خلاق جوان را یادآور شد.

وی حضور عکاسان صاحب کسوت و مسوولیت را در چنین حرکت هایی، بهترین مشوق و هادی برای عکاسان موفق برشمرد و این مهم را نشانه ای از شناخت روحیه، درک نیاز عمیق، تقدیر از استعداد، توان و تلاش جوانان موفق دانست.

کتاب عکس این نمایشگاه نیز با عنوان انتهای زمین همزمان با گشایش نمایشگاه رونمایی شده و در اختیار عکاسان صاحب اثر قرار می گیرد و آثار منتخب این نمایشگاه پس از تهران، عازم دیگر شهرستان های متقاضی و استان های کشور خواهد شد.

این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۷ مردادماه در نگارخانه زمستان خانه ی هنرمندان ایران گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۳۰ مردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

پیشین
«چشم آسمان» به مناظر ایران روشن شد
پسین
گشایش ” انتهای زمین ” با حضور عکاسان ایرانی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست