1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آخرین مهلت شرکت در جشنواره «من و شهر، زشت و زیبا» عنوان شد

آخرین مهلت شرکت در جشنواره «من و شهر، زشت و زیبا» عنوان شد

دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس « من و شهر، زشت و زیبا » با تاکید بر زمان ۵ آبان ماه جاری به عنوان آخرین زمان ارسال رزومه های متقاضیان، اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ارسال کرد.
در متن اطلاعیه دریافتی از سوی دبیرخانه این جشنواره آمده است: با عنایت به درخواست های متوالی علاقمندان و تماس های مکرر عکاسان از سراسر کشور در خصوص نحوه شرکت در بخش حضوری دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا به اطلاع عموم متقاضیان به حضور و شرکت در جشنواره می رساند ثبت نام صرفا ازطریق نشانی الکترونیکی/ ایمیل جشنواره به نشانی: man.shahr96@gmail.com انجام می شود و متقاضیان در نخستین گام بایستی رزومه خود را به نشانی یاد شده ارسال نمایند.
عکاسان  و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می بایست در عنوان پیام الکترونیکی/ایمیل ارسالی حتما «متقاضی شرکت در بخش حضوری (یا غیر حضوری)» را قید نمایند.
دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس من و شهر – زشت و زیبا تاکید کرده است که : آخرین مهلت ارسال آثار بخش شهروندی یا ثبت نام در بخش حضوری تا ۵ آبان می باشد و کلیه عکاسان از سراسر کشور می توانند در هر دو بخش این جشنواره شرکت نمایند.

دبیری این دوره از جشنواره را محمدحسین انصاری و سیدمهرداد شریفی عهده دار بخش اجرایی این جشنواره است. همچنین از اسماعیل عباسی، مهدی مقیم نژاد، پیمان هوشمند زاده به عنوان اعضای هیات داوران یاد شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آمار متقاضیان شرکت در جشنواره عکس نگاران اعلام شد
پسین
تسلیت به عکاس هنرمند « محمد منصوری »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست