1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آشنایی با عکاسان : « فی گادوین »

آشنایی با عکاسان : « فی گادوین »

آشنایی با عکاسان بین الملل یکی از بخش هایی است که در رسانه پایگاه عکس چیلیک همواره مورد پیگیری عکاسان و دانشجویان بوده است .
فی گادوین عکاس خارجیدر این بخش که تاکنون نزدیک به یکصد عنوان عکاس در حوزه بین الملل مورد تحقیق و بررسی و معرفی قرار گرفته اند، علاوه بر معرفی عکاس، نسبت به نمایش عکس های برتر وی در دوران زندگی و همچنین مرور زندگی و فراز و فرودهای هنری ایشان مورد رصد قرار می گیرد.
عکاسان حوزه بین الملل در زیرشاخۀ لینک بانک اطلاعات عکاسان خارجی قرار دارد و در تازه ترین معرفی عکاس به « فی گادوین » پرداخته است . عکاسی که در حین عکاسی از فرزندانش به هنر عکاسی و راز و رمزهای نهفته در این عبارت پی برد و در تمام طول زندگی اش تلاش کرد تا به بهترین شکل ممکن آنچه را که باور دارد در برابر نگاهش به تصویر بکشد.
فی گادوین عکاس خارجی« فی گادوین » به عنوان یکی از سرشناس ترین عکاسان در بریتانیا بشمار می رود و از او همواره به عنوان عکاس زمین یاد می کنند .
عبارتی را که گادوین وقتی در بدو ورود به عکاسی رنگی به آن اشاره کرد را شاید نتوان به سادگی از آن عبور کرد . وی زمانیکه نسبت به فن و تکنیک عکاسی رنگی شناخت پیدا کرد و شروع به عکاسی رنگی نمود، گفت: « عکاسی رنگی هیچ وقت به طور ویژه برایم جالب نبوده اما مناظر شهری واقعا مرا هیجان زده می کند ».
« فی گادوین » اگر چه امروز نزدیک به یک دهه است که به درگاه رحمت خداوند دست یافته است ولی نمی توان تلاش و کوشش پسرانش را در زنده نگه داشتن نام و نگاه مادرشان نادیده گرفت .
جهت آشنایی بیشتر با این بانوی عکاس آلمانی- بریتانیایی می توانید اینجا کلیک کرده و یا به صفحه بانک اطلاعات عکاسان خارجی مراجعه نمایید .

پیشین
ثبت نام کارگاه های چهارمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران
پسین
برنامه‌های چهارمین دوره « ۱۰روز با عکاسان ایران »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست