1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آغاز به کار « کارگاه تخصصی عکاسی استان فارس »

آغاز به کار « کارگاه تخصصی عکاسی استان فارس »

نخستین کارگاه تخصصی عکاسی استان فارس با حضور ۱۰۰ عکاس برتر استان در شهر لامرد کار خود را آغاز نمود.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از دبیرخانه این کارگاه، در مراسم افتتاحیه در کنار عکاسان استان آقایان: صفری به عنوان فرماندار و محمد هنرپیشه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور یافتند.
هنرپیشه در ابتدای سخن از اهتمام فرماندار لامرد در خصوص اعتبارات فرهنگی تشکر و قدردانی نمود و در ادامه در خصوص شکل گیری انجمن عکاسان شهرستان نیز نکاتی قابل تامل را برای حاضرین بیان کرد.
انجمنی که از مردادماه سال ۱۳۹۰ کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده و تاکنون موفق شده تا در روند تکمیلی خود و آموزش اعضا، افتخاراتی را نیز در سطح استان و کشور کسب نماید.
وی ابراز داشت : بخش عمده از موفقیت های این انجمن مرهون زحمات جناب آقای عبدالعلی حدادیان استاد عکاسی که الحق تلاش های فراوانی را برای موفقیت عکاسان شهرستان داشته اند که جا دارد از این بزرگوار تشکر و قدردانی نمایم.
هنرپیشه در انتهای سخنان خود با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از سوی شهرستان های سراسر استان از این کارگاه شده، از زحمات و تلاش های همتی بوشهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صفری فرماندار لامرد و دستگاه های اجرایی که در برگزاری نخستین کارگاه تخصصی عکاسی استان فارس این اداره را همراهی کرده اند، تشکر و قدردانی نمود.

آغاز به کار کارگاه تخصصی عکاسی استان فارس

در ادامه این مراسم صفری فرماندار لامرد نیز در سخنانی به بیان برخی نکات پیرامون شهرستان پرداخت، فرماندار لامرد حضور نیروهای خلاق در شهرستان را یکی از شاخص های لامرد برشمرد و ابراز داشت: خوشبختانه نهادهای فرهنگی در شهرستان دستاوردهای بسیار خوبی داشته اند و در بحث تخصیص دو درصد از فروش و درآمد نفت و گاز، یک بودجه بسیار خوبی برای مسایل فرهنگی اختصاص یافته است.
فرماندار لامرد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عکاسی یک هنر متعالی است، خاطر نشان کرد: پیام هایی که از یک تصویر منتشر می شود می تواند از یک کتاب اثرگذارتر باشد و یک تصویر می تواند یک درس زندگی باشد و آن هم برمی گردد به تفکر عکاس که چگونه آن تصویر را ایجاد کرده باشد.
لازم به یادآوری است نخستین کارگاه تخصصی عکاسی استان فارس با برپایی کارگاه های عکاسی پرتره، مستند اجتماعی و خبری، معماری و طبیعت، ویرایش(ادیت) و نقد عکس به میزبانی لامرد در روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه جاری در حال برگزاری است که با حضور اساتید عکاسی استان فارس برگزار می شود.
همچنین شرکت کنندگان در این برنامه، در اردویی کارگاهی از مجتمع گازی پارس جنوبی و بندر تاریخی سیراف دیدار و عکاسی خواهند داشت.
————————————————————————————————————————————————————————————–
جهت مشاهده خبر تشریح برنامه های نخستین کارگاه تخصصی عکاسی در استان فارس “ ایـنجـا ” کلیک کنید.

پیشین
نگاه های برتر در تور عکاسی از کویر معرفی شدند
پسین
تور عکاسی چیلیک « عاشورا در خوانسار » است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست