1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آمار متقاضیان شرکت در جشنواره عکس نگاران اعلام شد

آمار متقاضیان شرکت در جشنواره عکس نگاران اعلام شد

با پایان یافتن مهلت شرکت در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران از سوی دبیرخانه این جشنواره مستقر در سیستان و بلوچستان، کار بررسی رزومه های ارسالی متقاضیان، انجام و تعداد نهایی شرکت کنندگان مجاز برای ارزیابی وحضور درجشنواره اعلام شد.

در بخشی از این اطلاعیه که از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ارسال شده، آمده است: با اتمام مهلت ارسال روزمه ی شرکت کنندگان در  آخرین زمان روز یکشنبه ۳۰ مهرماه سال جاری ، کار بررسی رزومه های ارسالی متقاضیان آغاز شد.
همزمان با بسته شدن امکان ثبت نام مطابق با زمان اعلام شده در فراخوان اعلامی از سوی دبیرخانه جشنواره عکس نگاران، تعداد ۴۰۰ عنوان روزمه از سوی علاقمندان در ۲۷ استان کشور به این دبیرخانه ارسال شد که با بررسی های دقیق و مرحله به مرحله مطابق با آیین نامه و ضوابط، تعداد ثبت نام های صحیح و کامل به ۳۳۸ نفر کاهش پیدا کرد که البته این تعداد با توجه به زمان محدود دوره اطلاع رسانی ، بیش از انتظار و ظرفیت پذیرش دبیرخانه عنوان شده است .
بنابر اعلام مسئول دبیرخانه جشنواره عکس نگاران ، عمده دلیل خطای انجام شده از سوی متقاضیان به حضور در این جشنواره عکس ، عدم رعایت مفاد آیین نامه ای در جشنواره عکس نگاران و همچنین استفاده از نشانی های الکترونیکی/ایمیل های متفاوت برای یک شرکت کننده و ثبت نام دو یا چند باره ی بعضی شرکت کنندگان عنوان شده است.

دبیرخانه جشنواره عکس نگاران در انتهای این اطلاعیه تاکید کرده: به زودی فهرست عکاسان پذیرقته شده به عنوان عکاسان مدعو به نخستین جشنواره عکس نگاران را از طریق رسانه های عکاسی و گروه های اطلاع رسانی اعلام خواهد کرد.

لازم به ذکر است عکاسان مدعو از روز شنبه ۲۰ آبان ماه جاری میهمان دبیرخانه جشنواره عکس نگاران واقع در استان سیستان و بلوچستان خواهند بود و از فرصت و امکان شرکت در اردوهای عکاسی جشنواره عکس نگاران بهره خواهند برد.

نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش: چشم انداز شهری و طبیعت سیستان و بلوچستان به دبیری «حسین مسگرانی» در حال برگزاری است و مسئولیت حضور در فهرست کارشناسی آثار توسط گروه داوری این جشنواره را: کیارنـگ علایی ، محمدرضا چایفروش ، علی قلم سـیاه، مهدی نجارپیشه ، صادق سـوری عهده دار هستند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اطلاعیه دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران
پسین
آخرین مهلت شرکت در جشنواره «من و شهر، زشت و زیبا» عنوان شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست