1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آمار مشارکت استانی در دور سوم جشنواره عکس تعاون

آمار مشارکت استانی در دور سوم جشنواره عکس تعاون

دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون ، آمار مشارکت عکاسان و شرکت کنندگان دور سوم این جشنواره را محاسبه و معرفی کرد .

تعاون در اراک به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون ، همچنان پایتخت تهران در صدر مشارکت حضور عکاسان قرار گرفته است و پس از تهران ، استان های : خراسان رضوی ، اصفهان ، همدان ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، فارس ، مازندران ، مرکزی ، اردبیل در رتبه های بعدی مشارکت حضور دارند .
این آمار در ادامه استان های : گیلان ، بوشهر ، خراسان شمالی ، خوزستان ، البرز ، کرمانشاه ، آذربایجان غربی ، کردستان ، هرمزگان ، کرمان را در مراتب بعدی حضور معرفی کرد و پایین ترین سطح حضور و فعالیت و مشارکت را از آنِ استانهایی چون: گلستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، قزوین ، ایلام ، لرستان ، یزد ، قم ، خراسان جنوبی ، چهارمحال بختیاری ، سمنان و سیستان و بلوچستان برشمرد .
تعیین سطح مشارکت حضور عکاسان استان های مختلف کشور آماری است که پس از برگزاری دور نخست(+) و دور دوم(+) جشنواره عکس تعاون نیز از سوی دبیرخانه ، مورد انتشار قرار گرفت تا در ادوار متوالی میزان حضور، مشارکت و سطح توانایی عکاسان شرکت کننده و راه یافته مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

دبیرخانه جشنواره عکس تعاون بنا بر وعهده ای که پیش تر کرده بود متعهد بود تا رتبه بندی و امار مشارکت استانی عکاسان را از استان های مختلف کشور در دور سوم نیز در اختیار مخاطبین جشنواره و رسانه ها قرار دهد .

لازم به یادآوری است ۹۰ قطعه عکس راه یافته به مرحله نمایشگاه جشنواره عکس تعاون با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون همزمان با روز جمعه ۱۴ اسفند ماه در تمامی نگارخانه های فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته شده است و تا پایان روز دوشنبه ۲۴ اسفندماه این نمایشگاه ادامه خواهد داشت .

مسئولیت کارشناسی، ارزیابی و داوری فایل عکس های رسیده به ادوار گوناگون این جشنواره را: کاوس صادقلو، منصوره معتمدی، محمدرضا بهشتی منفرد ، جواد گلزار خرم ، محمد نیک عهد و مهناز نورالهی فرد برعهده داشته اند. دبیری این جشنواره نیز بر عهده ی « مهدی سروری » بوده است .
مراسم اختتامیه جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون در بهار سال ۱۳۹۵ با حضور عکاسان صاحب اثر و علاقه مندان ، مدیران و معاونین، شرکت کنندگان و اعضای هیات مدیره شرکت های تعاونی با معرفی نگاه های ویژه و عکس های برتر برگزار خواهد شد .
دبیرخانه همچنین تاکید کرده است شماره های ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ پاسخگو و راهنمای سایر پرسش های مرتبط با جشنواره تعاون خواهد بود.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « بوی عیدی » در زنجان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « علویجه در قاب تصویر »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست