1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. آموزش تخصصی عکاسی در کویر

آموزش تخصصی عکاسی در کویر

منبع: ایسنا –

سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

نشست آموزش تخصصی کارگاه عکاسی در کویر برای علاقه‌مندان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، با هماهنگی‌های انجام‌شده با عکاسان منتخب و برتر نمایشگاه عکس «انتهای زمین» شرایطی مهیا شده است تا علاقه‌مندان به عکاسی در کویر با طرح درخواست و ثبت نام، از امکان آشنایی با اصول سفر به کویر و گفت‌وگو با عکاسان موفق در کویر برخوردار شوند.

در این نشست که ویژه عموم علاقه‌مندان، دانشجویان رشته‌های هنر، بویژه عکاسی و اعضای این رسانه، طراحی و برنامه‌ریزی شده، علاوه بر ارائه راهکارهایی برای عکاسی موفق در کویر، شرایطی کارگاهی برای حضور در منطقه کویری نیز طراحی شده تا در محیطی امن و محفوظ، علاقه‌مندان بتوانند دانسته‌های خود را به مجال تجربه بسپارند و در ادامه، جلساتی با مضمون نقد و بررسی سفر و آثار همسفران را با حضورشان برگزار کند.

مهدی سروری، مدیریت «پایگاه عکس چیلیک» هدف از برگزاری این نشست را کمک به تضمین امنیت روانی و سلامت محیط تورهای عکاسی و طبیعت‌گردی و همچنین تأمین و تولید موفق فایل عکس‌های موفق از منطقه کویر بیان کرده است.

تعریف کویر، نمایش کویر در نقشه طبیعت، آشنایی با جغرافیای کویر، چگونگی مطابقت با شرایط سخت کویر، حشرات و جانوران کویری، کویر در فصول سال، ابزارشناسی، دمای رنگی نور در عکاسی کویر، طلوع و غروب کویر، حفظ اکوسیستم کویر، تجهیزات ضروری در عکاسی کویر، تبادل حس طبیعت و عکاس و بسیاری موارد از این دست از جمله عناوین مورد طرح در این کارگاه آموزشی است که همراه با نمایش تصاویر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست تخصصی و کارگاه آموزشی می‌توانند در صورت دستیابی به عکسی موفق در سیر آموزش این کارگاه، از امکان تزریق اثر خود به مجموعه عکس‌های پنجمین نمایشگاه گروهی عکاسان پایگاه عکس چیلیک با عنوان «انتهای زمین» برخوردار شوند.

مجموعه عکس‌های «انتهای زمین» شامل نگاه نزدیک به ۹۰ عکاس، چندی پیش با حضور چند نفر از عکاسان و مدیران در خانه هنرمندان ایران و متعاقب آن در نگارخانه کوثر سازمان صداوسیما، بوستان امام علی (ع) در تاکستان قزوین، کاشان و آران و بیدگل در استان اصفهان، نگارخانه تار و پود در شهر شیراز و اکنون برای نمایش به شهر بوشهر رهسپار شده است تا در آخرین مقصد نمایش، از شهر ساری واقع در استان مازندران عبور کند.

علاقه‌مندان و متقاضیان حضور در این نشست‌های آموزشی رایگان می‌توانند برای شرکت در این جلسات تخصصی تا ۱۵ اسفندماه سال جاری، به نشانی این رسانه (Chiilick.com) مراجعه و در ساعات اداری با شماره دفتر این رسانه (۸۸۳۴۸۸۲۴) تماس بگیرند یا با مسوول برگزاری این نشست و پذیرش کارگاه با شماره ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ پرسش‌های خود را مطرح کنند.

برگزارکننده این نشست آموزشی تخصصی متعهد شده است تا نسبت به برپایی دو جلسه مستقل با ظرفیتی محدود در پذیرش اقدام کند.

انتهای پیام

پیشین
عکس‌های «انتهای زمین» در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود
پسین
زندی: برای چاپ کتاب «انقلاب ۵۷» هفت سال ایستادگی کردم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست