1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آموزش تخصصی عکاسی زیر آب

آموزش تخصصی عکاسی زیر آب

آموزش تخصصی عکاسی زیر آب توسط مربیان باتجربه در ابن مهارت آموزش داده می شود.
دوره جدید آموزش هاى تخصصى بین المللى عکاسى زیر آب در سه سطح ١ ، ٢ و ٣  تحت استاندارد کنفدراسیون جهانى ورزش هاى زیر آب “CMAS”  و زیر نظر فدراسیون نجات غریق و غواصى ایران آ؛از شده و در حال برگزاری است.

عکاسی زیر آب

عکس: بهزاد ترکى زاده – خلیج فارس

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این کلاس ها از تاریخ ١۶ تا ٢٠ شهریور ماه جارى در محل مدرسه و کلوپ غواصى نگین ساحل قشم اجرا مى شود.

تدریس بخش آموزش تخصصی عکاسى زیر آب در این دوره از کلاس ها بر عهده بهزاد ترکى زاده و انجام عملیات غواصى در بخش آقایان  را حمید سیاران و بخش بانوان را زهره سیاران عهده دار هستند.

این دوره از کلاس ها به صورت فشرده در جلسات تئورى و عملى از سوى مدرسه غواصى پارس مشهد در جزیره قشم و آب هاى خلیج فارس انجام مى شود.

هنرجویان پس از گذراندن و ارائه مجموعه عکس های تولید شده در طی این دوره ها، همچنین آزمون پایان دوره از سوى فدراسیون نجات غریق و غواصى ایران، گواهینامه بین المللى تخصصى عکاسى زیر آب دریافت خواهند کرد.

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
* با وجود اطلاعات محدود ارسالی از دوره های نامبرده شده ، واحد اطلاع رسانی پایگاه عکس چیلیک آماده است تا در صورت تکمیل این اطلاعات اعم از سرفصل های آموزشی دوره های ذکر شده و گزارش تصویری از آموزش ها توسط مربیان نامبرده شده و … اطلاعات تکمیلی این بخش را در ادامه مسیر اطلاع رسانی منتشر نماید.

پیشین
آثار عکاسان جشنواره تعاون به نمایش درآمد
پسین
نمایشگاه خیریه عکس « تخته سیاه »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست