1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. اثری از کیارستمی در نمایشگاه « هنر و اچ آی وی/ ایدز » به فروش رفت

اثری از کیارستمی در نمایشگاه « هنر و اچ آی وی/ ایدز » به فروش رفت

عباس کیارستمی
شناسهٔ خبر: ۳۸۰۱۸۴۹ – جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ – ۱۵:۳۹
هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی
عکسی از زنده‌یاد «عباس کیارستمی» در سریعترین زمان ممکن و در نخستین دقایق اولین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز»؛ توسط یک مجموعه‌دار، در گالری پردیس سینمایی ملت تهران به فروش رفت.

کیارستمی | CHIIICK.com
به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز» HIV / Aids با دبیری هنری کتایون مقدم، ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه جاری و یک روز قبل از افتتاح رسمی آن، پذیرای تعدادی از مجموعه‌داران آثار هنرهای تجسمی کشور بود که عکسی از زنده‌یاد «عباس کیارستمی»؛ بدون عنوان، آنالوگ و در اندازه ۳۰×۴۰ خلق در سال ۱۳۷۸ که توسط خود این هنرمند سرشناس، در زمان حیاتشان امضا شده و قاب گرفته شده بود؛ در نخستین دقایق این نمایشگاه و در سریعترین زمان ممکن، توسط یک مجموعه‌دار خریداری شد.

در همان روز، اثری از «آنه محمد تاتاری» بدون عنوان، ترکیب مواد روی بوم ,در اندازه ۱۵۸×۱۴۱ خلق در سال ۱۳۹۵ و همچنین اثری از «کتایون مقدم» توسط همین مجموعه‌دار و نیز اثری از «فرح اصولی» تحت عنوان «پرواز»، آکریلیک روی بوم در اندازه ۳۰×۳۰ خلق در سال ۱۳۸۹، توسط یک مجموعه‌دار دیگر خریداری شد.

در نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز» به نفع کودکان مبتلا به اچ آی وی/ ایدز، یک قطعه عکس چاپ دیجیتال اثر سیف‌الله صمدیان از پشت صحنه فیلم «ABC آفریقا» به کارگردانی زنده‌یاد عباس کیارستمی و همچنین دو قطعه عکس از جاسم غضبان‌پور از صحنه و پشت صحنه فیلم سینمایی «زندگی و دیگر هیچ» به کارگردانی این هنرمند ارزنده کشورمان به نمایش گذاشته شده است.

نخستین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز» برای حمایت از کودکان مبتلا به اچ‌آی‌وی/ ایدز، ساعت ۱۷ امروز جمعه ۳۰ مهر ماه جاری با حمایت و حضور هنرمندان سرشناس حوزه هنرهای تجسمی کشور، هنرمندان سینما و مردم در گالری پردیس سینمایی ملت تهران افتتاح می‌شود و تا ۹ شب نیز ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه تا روز ۱۴ آبان ماه امسال نیز پذیرای علاقمندان خواهد بود تا با حمایتهای خود، کودکان مبتلا به اچ‌آی‌وی/ ایدز را یاری رسانند.

فریبرز دارایی

پیشین
عکس های حیات وحش
پسین
عکس‌های ۲۶ عکاس روی دیوار رفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست